Vad köpte ni senast? (2019–2021)

Glöm inte att göra rent (skära av tråd/hår) rullen under. Hade trådar från en halv matta där efter några dammsugningar.

2 gillningar

Bra tips.

Köpte mig precis en ny cykel… rätt spontant, även om jag tänkt på det ett litet tag

Atto

4 gillningar

Snygg!

1 gillning

Plockade upp dessa två idag för recension, ska bli riktigt roligt att recensera faktiskt!

9 gillningar

Kuul !!! :cowboy_hat_face:

2 gillningar

Man vet ju vad detta kommer sluta. Hela familjen Attefors kommer glida runt på var sin el-scooter.

1 gillning

Nice ju :sunglasses:

Jag kan säga så här, frugan vägrade gå in och ville bara åka ett varv runt området till. Haha

2 gillningar

Billiga från Netonnet ?..

Ingen koll alls faktiskt detta är ninebot och m365!

2 gillningar

Det är ett hårt jobb du har men du tvekar aldrig att ta en för laget :wink:

2 gillningar

min nya… går fort som fan

3 gillningar

Vad har egentligen hänt med dom där på 10 år?
Hade en irobot för ganska exakt tio år sen.
Alla skriver hur bra Xiaomis är men vad gör skillnaden?
Städande? Scanningen? Hörnen? :sweat_smile: valmöjligheter?
Gillade min irobot i ett halvår tills jag börja bli slarvig med att hålla rent den lilla stackaren och dess borstar :grin:

Sen dess blev det aldrig nån mer robot men undrar vad denna gör i skillnad.
Eller har det bara blivit en tillfällighet att alla köper denna numera och är nöjda utan att prövat någon annan innan? :blush:

Teknikveckan borde göra ett flertest :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 gillning

Hur fort då?

Vågade inte mer än 60. Märkte även då att den var skitvarm så… är nog inte rekommenderad hastighet.

känner ingen problemet.

2 gillningar

mmm gillar min Vässla Elkick, får se när cykeln kommer, vilket färdsätt som vinner :slight_smile:

Ska testa scootern och deras elmoppe i slutet på maj, ska bli kul att se hur bra de är!

60 på en sådan liten kan jag tänka känns lite risky.