Vad köpte ni senast? (2019–2021)

Nu e de här min första, men är sjukt nöjd. Den dammsuger överallt kan jag lova! Missar ingenting, scannar av allt sjukt bra!

1 gillning

Gillar du sneakers borde du besöka sweet and tender i Helsingborg. Mest adidas men de brukar vara förSt men en hel del av kollektionerna.

Om man verkligen gillar sneakers så kan jag rekommendera shelta.se i Göteborg och i Stockholm har vi ju sneakersnstuff.com och caliroots.se. :+1:t3:

1 gillning

Samlingen av pop figurer utökades igår.

1 gillning

M365 fick punka efter 350 meter, bra start :woozy_face:

2 gillningar

Haha köööp !!

1 gillning

Haha :joy::joy::joy:

Sneakersnstuff e bäst!

Ni som har en Roborock. Hur hög är laddstationen och dammsugaren. Har en byrå i hallen som jag funderar om den får plats där under.

9,5 cm är roboten.

Laddstationen är 10cm

1 gillning

Jag hade under byrå första dagen, sen insåg jag hur jobbigt de blev när man ska göra rent den. Så den fick en plats i vår lilla hall.

image

Den åker ju liksom när den är klar till laddaren, sen när man kommer hem och ska tömma den, så måste man hålla på och dra fram den, va skit jobbigt. Så detta blev så mycket bättre.

Vi har den under en soffa i hallen. Är inte särskilt jobbigt att köra ut den vid rengörning/tömning. Vill inte ha den synlig.

Jag tyckte de va as jobbigt, kör den väldigt mycket här hemma pga 3 hundar, så behöver tömma ofta.

Det gör man ju med appen på två sekunder :slight_smile: Min står också under ett skåp så drar fram den via appen så man slipper se den :slight_smile:

Hade vi inte haft den lilla hallen mellan ungarnas rum så hade jag haft kvar den under bänken. Men nu ser man den inte heller. Men den står lätt tillgänglig ändå. Så kan den städa ordentligt under alla bänkar istället.

Tack för svar. Under byrån är 14 cm så det blir ju bra.
Sen har vi inte så smutsigt här hemma. Inga husdjur och ett vuxet barn. Sen har vi en städerska som gör grovjobbet. :wink:
Så behöver nog inte tömma den så ofta.

1 gillning

Nytt armband till min Apple Watch 4. Från Longvadon :+1:t2:

https://longvadon.com/

1 gillning

Snyggt!

Behöver du ens en robot då? Eller e den en sån där villhövergrej? :joy:

1 gillning