Vad köpte ni senast? (2019–2021)

Mina tillbehör jag provat hoppar direkt in i homekit genom xiaomi home appen. Iaf aqara prylar.

@Thor visst kan man få in air purifierna i hem appen? Eller förstod jag dig fel?

Tyvärr inte

1 gillning

Verkar va rörelse sensorerna, Magnet sensorerna och temp givarna som in. Och självaste larmet i huben… men de duger fint tycker jag :sunglasses: dammsugaren tex gör dig bäst i deras egna app, samma sak med luftrenaren… tror de skulle bli svårt att få in alla funktioner i HomeKit…

1 gillning

iOS 13 löser allt!

2 gillningar

Ok. Vill ha allt samlat. Verkar inte kunna styra mina hue lampor från xiaomi appen tex. Tur jag avaktade med köp. :slight_smile:

1 gillning

Ja vi har blivit bortskämda i apple världen med HomeKit, men jag bryr mig inte om jag behöver använda flera appar, så länge som produkterna levererar så e jag nöjd!

1 gillning


Plejd gateway, vridadapter och dosdimmer.
Ska driva en ventilationsfläkt styrd av tid och sol.

3 gillningar

Popcorn är ju ett måste på bion. Kvällens film blir Pokémon: Detective Pikachu image

6 gillningar

toknöjd.

2 gillningar

Snygga! Är detta en modell som går att jämför med Bose Q35 och Sony 1000XM3?

1 gillning

Snygga!

hmmm… Jo men det tycker jag. bose är ju svårslaget på komfort. men tycker dessa levererar lite vassare ljud.

2 gillningar

Högre ljud ?.. :heart_eyes:

oklart. . Jag hör ju så dåligt :slight_smile:

2 gillningar

:wink::+1:t2:

Senaste köpet var något så tråkigt som ett USB-minne:

SanDisk Extreme Pro 128GB. Smådyrt!

Första inlägget av mig här inne på Teknikveckan! Hängde lite på 99.se innan. Halvspammare men försöker hålla mig till reglerna :wink:

2 gillningar

Hur var den? :slight_smile:

Och jag måste undra, kör du alltid korta skjorts eller är det bara när du skall lägga upp något här på TV? :slight_smile:

Välkommen, kör hårt!

1 gillning

Flera prylar som kom igår:
DJI Osmo Action kamera.
Vuze 2D och 3D för sfäriska (sånadär man kan titta runt i, typ dom där på google maps). och stereo bilder. kom tidigare i veckan.
Undervattenhus för Vuze kameran.
Hållare och ledfäste för min iPad 11" Pro, för min Crane 3 Lab som visats tidigare i tråden.
Zoom/focus motor för Crane 3 lab.Enaste%20ink%C3%B6p

2 gillningar

Shit, föd mina barn!!

1 gillning