Vad köpte ni senast? (2019–2021)

Fan va feta! :sunglasses:

Det är grymt!

alltså…jag känner jag drar tillbaka mig sakastiska “säker jätte stor skillnad” mellan G933 och G935. Oh my poop vilken skillnad!!.

Im in love!!

1 gillning

Nej fan det var inte dom jag hade såg jag nu :joy:image

Nu ligger du efter, dags att uppgradera :wink:

men tror de är ganska lika bara att du har sladd?.

De är Readyplayer one approved…

som ett djur…

Har du dessa mär du flyger el spelar ?

spelar.

när jag flyger har jag https://www.bose.se/sv_se/products/headphones/aviation_headsets/proflight-aviation-headset.html

Ok :+1:t2::+1:t2:, ooo dom gilla ja :heart_eyes:

Japp kan nog vara så! Är ett recensionsexemplar så har inte hunnit kolla ordentligt på det ännu!

Försökte köpa en Apple lightning till usb-c. Gick inget vidare, börjar med att säljaren förklarar att de inte finns. Tar fram telefonen och visar att de har den och enligt deras web så har just denna butik den i lager.

Jaha, jag går ut på lagret

Efter att jag väntat i över 10 minuter så gick jag. Detta var sista gången jag sätter min fot på Elgiganten :unamused:

2 gillningar

Ännu en dongel. :sweat_smile:

1 gillning

Kunde inte vänta tills de släpptes i Sverige så jag beställde en ny Aqara-hub :smiley:

Har exakt samma erfarenhet av elgiganten. Avoid.

1 gillning

Och eftersom det serut som de kommer envisa med lightning kontakten så är Dongle life >2 år framåt.

1 gillning

Första gången i världshistorian (tror jag) ett företag frågade folket som använder produkten 12 om dagen hur de vill ha den.
Även om föregångaren var riktigt bra så var de inge roligt att ha på sig många många timmar.

Låter inte helt fel - mer av de !!!

Mediamarkt och Netonnet är inte ett dugg bättre. Kjell däremot har fantastisk personal, har aldrig varit missnöjd med dess bemötande.

3 gillningar

Kjell är magiska!

1 gillning