Vad spelar ni?

Tänkte försöka uppdatera mig om bra spel just nu.
På Ps4an blir det inte mycket annat än Rocket League just nu annars ska jag väl ta och spela igenom Last of us (För tionde gången) innan uppföljaren kommer.
Har börjat spela Kentucky Route Zero med, mysigt spel med knasig dialog.

Kul! Blir ett köp av Kentucky.
Spelar en del Apex på PS4an men har en del spel som har delvis spelats igenom.
Control
Horizon Zero Dawn.

1 gillning

Horizon Zero Dawn har jag fortfarande väntandes ju!
Jag känner att storyn måste gripa tag i mig ordentligt för att jag ska bli färdiga med dom.
Lagom långa måste dom vara med :sweat_smile:

Har tyvärr blivit mindre och mindre spelande sen jag förlorade synen på ena ögat, men ett spel jag definitivt kommer spela och längtar till är nya GTA.

2 gillningar

Jo storyn är viktig, en av de bästa för mig hittills är Wolfenstein II New Colossus och Uncharted: Thieves end och Lost Legacy.

Klarade Zelda: Breath of the Wild efter 190 spelade timmar för ett litet tag sedan. Är nog det bästa spel jag spelat faktiskt.

1 gillning

Jag och en polare lirar en del Wolcen: Lords of Mayhem. Hack n slah ala diablo men med mörkare ton och enastående grafik :slight_smile:

1 gillning

Ja jag har länge velat spela Zelda BOTW men kan inte med att köpa en Switch bara för det.
Kanske köpa, spela och sen sälja :sweat_smile:

1 gillning

Köpte det faktiskt till Wii U som jag hade sedan tidigare. Fanns inget annat spel som jag var direkt intresserad av till switch då BOTW släpptes. Får se om det kommer ett nytt Metroid, blir nog ett switch i sådant fall. :smiley:
Dock tycker jag nästan att BOTW berättigar ett konsolköp om så bara för det spelet. :smile:

1 gillning

Jag och grabben spelar mest Fortnite.

Personligen hade jag tyckt att det hade varit roligt om Epic hade implementerat en toggle för att ansluta till servrar där byggande inte är tillåtet, hade gett en roligare utmaning :slight_smile:

2 gillningar

Spelade klart Walking Dead: Saints & Sinners i helgen, bra på riktigt VR-spel. Survivialhorror men bra crafting. Snyggt, samma stil som TellTale-spelen. Rekommenderas nu innan Half Life.

1 gillning

Go for it :innocent:

Ja, avskyr byggandet.

1 gillning

Spelar just nu igenom Division 2 (grundspelet), ca 10 timmar in.

1 gillning

Ja, jag tycker det är trist. Jag köper rakt av att det är en del av spelet och många tycker det är roligt samt att det definierar Fortnite. Men…

Jag skulle personligen tycka det var roligt om de hade gjort det möjligt med i alla fall ett Solo-mode där byggande inte var möjligt utan att de fick lära sig dra fördel av landskapet istället.

1 gillning

Har fallit tillbaka till Kerbal space program igen…

1 gillning

Spelar just nu COD: Modern warfare där en Fortnite liknande tjänst är på ingång. Ser verkligen fram emot det :smiley:

1 gillning

Det där är ett jävla djup hål!!!

jodu…måååånga timmar har man lagt på det. Så märker man att när man landar på en planet att man snålade med vikten och satte bara en solpaneler och den är på fel sida.

Jag har tagit upp Red Dead Redemption 2 online till PS4 igen. Det var väldigt tomt när jag testade det i betan men har blivit mycket bättre efter att nytt content kommit.

1 gillning