Välkommen till Teknikveckan Meetup

Från sajten: https://teknikveckan.com/teknikveckan/valkommen-till-teknikveckan-meetup/

Teknikveckan och Somfy välkomnar alla läsare, tittare och lyssnare av Teknikveckan till en meetup i samband med Apples keynote den 25 mars. Platsen är Somfys showroom i Malmö.

Vi öppnar portarna 16.30 och drar igång runt 17.00 med mat och dryck. 18.00 är det keynote-dags och därefter finns stöttar vi de som förväntade sig en massa roliga nya Apple-prylar som inte presenterades.

Platserna är extremt begränsade (det är inte bara som vi säger) så anmäler dig direkt här. Det är kostnadsfritt men utebliven närvaro vid anmälan stipulerar att du ger minst 250 kronor till Teknikhjälplen.

(Du som hellre ser på Google Keynotes behöver inte vara orolig, det kommer komma något för er också framöver!)

@Esse Sommartid i USA just nu, så evenet kommer vara en timme tidigare för oss.
Så Keynote är kl 18!

:o :o Tänka sig vad tider kan spöka!

En god poäng utan dess like!

Har ni någon livestream för oss som är på andra sidan landet?

Yes sir! Vill du ha livestream på oss när vi tittar på Apples livestream eller nöjer du dig med Apples direkt? :grinning:

Haha apples direkt borde väl duga. Så får man snacka här i bubblan samtidigt kanske…

Haha :slight_smile:

Ska man få någon bekräftelse när man anmält sig? :wink:

// Tobbe

Det kommer mail sedan men inte automatiskt direkt nej :slight_smile:

1 gillning

@Esse tackar då vet jag :slight_smile:

Finns det fortfarande plats? I så fall blir det ledig från jobbet, tågresa ner till Malmö 5h från Lidköping och avsluta det hela med en hotellnatt :joy:

Vad gör man inte för Apple samt teknikveckans underbara gäng!

Japp! Så länge det går att anmäla sig så finns det plats :slight_smile:

Dedikering gillar vi :slight_smile:

1 gillning

Nu har jag anmält mig till meet-upen!:+1:t3:

1 gillning

Underbart!

Ska bli kul att träffa er alla :slight_smile: (varför har jag ingen patreon-märkning???)

1 gillning

Blev du en Patreon nyligen? Det kan ta ett par timmar innan den registreras =)

Tjena, ja 10min sen :joy:

Tack för ditt stöd! <3 Då kommer det nog igång om någon timme eller så =).

1 gillning

Man gör vad man kan för att stötta :wink: Älskar era poddar haha

2 gillningar