Vem Ă€r ni? đŸ€”

Mmmm Kungsmad!

Haha, har ingen erfarenhet av gymnasierna hÀr dÄ jag vÀxte upp utanför lÀnsgrÀnsen och fick gÄ i Vetlanda istÀllet.
NivÄ, Bio Bar och Piraten i Karlskrona dÀremot
 :wink:

1 gillning

aahh minnen. Hade första iphone dÀr man var tvungen att lÀga ett shadow sim över befintligt om man ville ha nÄgot annat Àn at&t

2 gillningar

Tobbe hÀr frÄn Karlskoga 33 Är.

Pysslat endel med att bygga datorer och annat tidigare men numera kör jag pÄ en
iMac 21,5 - 17
iPhone 7
iPad Pro 10,5
KÀnns lite som man tappat intresset men försöker iaf hÄlla mig uppdaterad.

Till vardags kör jag Buss sen 3 Är tillbaka och Àr Àven utbildad lastbilschaufför.

3 gillningar

VĂ€lkommen Tobbe!

1 gillning

Johan, 51, och bor med familjen i Göteborg. Har alltid varit intresserad av teknik, film och sport, och har lagt till serier “pĂ„ senare Ă„r”!
Jobbar med IT (drift och support, för att sÀtta en stÀmpel) och har gjort detta i dryga 20 Är.

Har inte fallit för det smarta hemmet eller att prata med mina enheter. Övertala mig gĂ€rna.

2 gillningar

HĂ€rligt!

Har du spanat in vÄr Youtubekanal? Peter har gjort en herrans massa videos pÄ Àmnet :slight_smile:

1 gillning

JadÄ, jag har nog kollat in det mesta. :slight_smile: Jag hoppas jag konverterar nÀr homepods kommer till Sverige! Om dom kommer?

Det Àr vi fler som hoppas :slight_smile:

Tobias, 35 Är frÄn Svedala. Bor i villa med min fru och tvÄ barn (3 & 7).

Har alltid haft ett brinnande intresse för teknik och hur saker och ting fungerar. Till fruns initiala förtret sÄ har nu merparten av vÄrt hem blivit bundis med Alexa.

Kock/Bartender i grunden, sen utbildad mjukvarutestare, men har de senaste 10 Är jobbat med service av mobiltelefoner och har nyligen bytt bransch och blivit installationstekniker i butik istÀllet.

2 gillningar

@Chylenski Svedala hÀr med! :wink:

1 gillning

Isak. 37 Är med partner och tvÄ barn i hus utanför Uppsala. Uppvuxen i Sundsvall. Jurist och byrÄkrat. Jobbar inte huvudsakligen med teknik men ser till att automatisera sÄ mycket jag kan med skript och smÄverktyg. LÀr mig Python just nu för att kunna automatisera Ànnu mer och göra nya roliga saker med dataserier.

Mac-Àgare sedan 2003 och gillar verkligen att kunna köra UNIX utan att göra avkall pÄ anvÀndarvÀnligheten. iOS-anvÀndare sedan 2008 nÄngÄng, men blev först 2017 med iPhone.

Smarta hem, Arduino, CircuitPython och rediga handverktyg i stÄl Àr vÀl vad som utgör teknikintresset.

Migrant frÄn det döende 99.se.

3 gillningar

Vad Àr det med Svedala???.. Min dotter (nummer 2) ska flytta dit i Maj.

Underbar liten by/stad :). Mysigt och lugnt och tydligen mkt teknikintresserad folk hÀr :wink:

1 gillning

VĂ€lkommen Isak!

Christian hÀr! 37Är, uppvÀxt i Uppsala och bor nu i Lund med min sambo. Emellan dessa stÀder har jag bott i b.la Göteborg, Malmö och Bergerac.
Har i mitt arbetsliv jobbat med försÀljning frÀmst inom elektronikbranchen i olika roller. Nu jobbar jag dock inom klÀdesbranchen, nÀrmare bestÀmt pÄ abacus Sportswear. SÄ har vi nÄgra golfare hÀr inne som vill ha en bra deal P.M.a mig :wink: just nu Àr jag dock tyvÀrr sjukskriven 50% pga njursvikt, sÄ mycket tid gÄr Ät till dialys. Hoppas snart pÄ en dubbeltransplantation (bÄde njure och bukspottskörtel).
Min första Mac fick jag vid 10 Ärs Älder. Har sedan dess haft alla möjliga modeller av Mac och har Àven en period för ca 10 Är sedan syndat och kört PC. Har Àven haft i stort sett varje iPhone-modell förutom X och 5.
Gillar teknik i alla dess former och hÄller nu pÄ att, sakta, konvertera hemmet till ett smart HomeKit-hem :smiley:

4 gillningar

Mmm m SkÄne!

Oh, fy tusan vad jobbigt med organproblem, du fÄr hÄlla oss uppdaterade!

1 gillning

Ja, inte roligt :worried: Hoppas pÄ transplantation snart :smiley:

1 gillning

Lucka till :+1:t2:

1 gillning