Vilka poddar lyssnar ni på?

Vilka Apple-relaterade poddar lyssnar ni på?

ATP - Marco A och gänget är given
Upgrade - mye bra
The Talk Show - Gruber med gäster.
Teknikveckan :slight_smile:

Tips gärna fler :grinning:

Teknikveckan

1 gillning

Snedtänkt, Teknikveckan, Snutsnack och en massa truecrime-poddar

Alex & Sigge, P3 Dokumentär, Startup Podcast, This American Life, Upgrade och så klart Teknikveckan :wink:

Har sjukt svårt för podd, kommer aldrig in i dom eller orkar ha fokus för att verkligen höra va dom säger…

Teknikveckan gillar jag för där har man ju en kopplingen genom Facebook och alltsånt med personerna…

Ingen tyvär … bara musik :man_shrugging:t2:

1 gillning

Musik e ju ändå bäst!

2 gillningar

Är en hängiven poddlyssnare!
Har lyssnat på podd sen iTunes fick stöd för det, måste varit 2005-06.
Eftersom jag alltid har haft lite problem med att läsa längre texter och böcker har detta medium varit perfekt för mig. Har svårt att hitta ro och koncentration att läsa längre stunder.
Jag lyssnar på väldigt många poddar och har ett jobb som gör att jag även kan lyssna mycket på dagarna.

När det gäller Apple/Tech:
Upgrade
Connected
Clockwise
Download
Instant Message
Rebound
Vergecast
Welcome to Macintosh
Talk Show
ATP
Six Colors
Teknikveckan
99podden
En Podd Om Teknik :cry::cry:
Breakit
Digitalpodden

Sedan lyssnar jag på många poddar från Sveriges Radio P1/P3

Jag har fullt upp helt enkelt. :wink:

2 gillningar

P3 Dokumentär :slight_smile:

1 gillning

Oj, satan… Har samma problem när det kommer till läsning, men även när det kommer till poddar, svårt att koncentrera mig…

Jag har också koncentrationssvårigheter men det är alltid en fråga om hur intressant det är jag läser / hör :slight_smile:

Ser samma hos min dotter så vi försöker kolla upp YouTube klipp och andra sätt för att hon skall kunna plugga hemma för läxor och prov.

1 gillning

För mig e problemet att de spelar inte så stor roll hur intressant de är, svårt ändå! Så får ofta lyssna igen/läsa igen…

Smart…

Har ni gjort dyslexiutredning?

Nej. Är inte riktigt det som är problemet känns det som men fortsätter det kanske vi får kolla upp det.

Vi är alla som vi är men om det går att sätta en diagnos på det kan man få fina hjälpmedel!

2 gillningar

Jag gillar att lyssna på Horror fiction stories. Är medlem och betalar extra för att få fulla avsnitt av The Nosleep Podcast. Grymm podcast. sen är det väl dessa som jag mer eller midnre regel´bundet lyssnar på
The White Vault, lite Call of Kthulu stämning
Creepypodden
P3 Dystopia,
Viasat Motors F1 Pod

1 gillning

Lyssnar du inte på oss :open_mouth:

1 gillning

HAHA,
Nä ni tramsar för mycket. eller hur var det nu folk klagade på. :wink: Det betyder väl att man nu är bannad från forumet :joy::rofl:
Jo, jag har lyssnat en del senaste månaden lite mer regelbundet, Innan var det väldigt sporadiskt

1 gillning