Vilken Sonos ska man egentligen ha?

jag har ju haft jätte problem med connect. I morse när jag skulle skinnydip i poolen fick jag inte igång musiken… då fattades beslutet.

tror inte de säljer korv på ikea här… ett jävla land.

Va inte så att du körde bomben och dränkte ner connect? Dom e inte vattentåliga…

1 gillning

Men skjut mig! Korven som e så viktig…

hahaha… bomben på 0.12ton…

1 gillning

Blir en bra smäll…!

Varför tror du jag är pilot??.. så jag kan ta mig till sverige å köpa kvalitets Dennis korvar (har kallat dem kalleskaviar korv fram till nyligen. trodde det var samma snubbe)

2 gillningar

man siktar på magplask.

1 gillning

Helt rätt!!!

Kör!!!

bild

Alltså hur e de möjligt… Druckit typ 1 platta fanta lemon i veckan under 5 veckor, äter som en häst… men ändå gått ner… ställde mig på vågen på jobbet… jag måste äta mer!!!

jag springer runt en mil 5-6ggr i veckan. gymmar nästan varje dag…väger 120kg.

Och…vad är det för våg?!. Jag kör en Withings

1 gillning

Jag äter, rör mig 0 och ingenting… haha

Lagervåg…

Jag vill verkligen skicka in som andra redan har gjort, Play:5. Två sådana och även en HiFi-nörd blir ganska nöjd. Sist jag upp, (eller mer korrekt nedgraderade) mitt HiFi-system valde jag mellan 2 Play:5 och Scansonic MB-1. Även om MB-1 är ljusår bättre så ångrar jag mig ibland. Det finns en smidighet i Sonos som är fantastisk. Men då pratar vi om Play:5, annars är de bara bra högtalare. Smidiga såklart men inte bättre än bra.

1 gillning

Binnikemask!

Köper avmaskning!!!

kanske börja träna?.. när jag var naval aviator så vägde jag 100kg. Då tränade jag 0 men sprang mycket… så bara gymmet (och ålder) har gjort jag gått up 20kg…
Är ganska nöjd på min vikt. Får iofs alltid göra extra tester för min BMI är förhög för att gå igenom läkarkontrollen utan anmäkning.

1 gillning

Precis…det var därför jag körde connect och andra högtalare. Men som sagt, connect strular konstant. får nolla dem en gång i veckan.

Träna har jag försökt så många gånger, men aldrig fastnat för det… Spelade hockey hela mitt liv tills jag åkte på ryggskada när jag var 20… men övrig träning e så trist tycker jag! Äta e roligare…

Samma här, sjukt nöjd med min vikt… Man e som en sexbomb…

1 gillning