Villa hörlurar?

Vilka hörlurar?

Beats Studio3 Wireless
Sony wh-1003xm3
Bose QuietComfort 35 II

Eller några andra?

Vad säger ni? Påg mot affärerna strax!

Inte uppföljaren av qc35 då? Beats 700 eller vad de heter?

Sennheiser Momentum Wireless XL

Uppföljaren? Berätta mer ! Dom jag nämde var bara några förslag.

Kör du inte airpods PRO?
Jag har haft ett par qc35 i snart 2,5 år. Väldigt nöjd med dem. Dock stora men så är det med overear

Bose Noise Cancelling Headphones 700 Kort och bra namn. :grinning:

Dessa! https://www.bose.se/sv_se/products/headphones/noise_cancelling_headphones/noise-cancelling-headphones-700.html

Helt klart Bose…700

Hallå igen.

Det blev Sony lurarna. Tyckte att Bose 700 var lite för dyra.

Mina Airpods Pro lämnade jag tillbaka. Tyvärr. Jättebra lurar men tror inte mina öron är helt 100 med dom. @bjorsi

Dessa är utan tvivel de bästa lurarna som man får för en rimlig slant just nu.
har testas och har hemma de flesta lurar (har en grej med att köpa lurar)…

Verkar lovande. Synd bara att de är over ear…

Vad tycker du om dem när det gäller NC ?

De är båda overear och inear.

ANC?.

riktigt bra. Dock inte i samma klass some Bose, för de är kungar på detta. Men de är inte långt efter.
När de komut var ANC hysteriskt dålig. Men senaste mjukvaru upgraderingen löste mycket av det.

Tack, ja jag menar ANC fast jag skrev NoiceCancelling.

Då fortsätter jag med mina Bose då det viktigaste för mig är ANC och komfort. När det kommer till komfort har jag svårt att tro att jag skall hitta något jag tycker är bättre än Bose.

Har du jämfört gamla QC2 med nya 700 ?
Komfort?
ANC ?

Helt rätt. ANC och Komfort på Bose är svårslagen. Ljudet lämnar lite att önska dock.

Tänker du på Bose QC35II vs 700?.
700 är bättre på alla kategorier. Jag kan dock tycka QC35II sitter aningen lite bättre. tycker även lådan till QC35II är bättre, den är mindre eftersom man viker ihop dem.

Ett par lurar som överaskade mig var Jabra 85h. När jag reser(vilket jag gör 200-250dagar om året) packar jag Jabra85h och Nura i väskan. Create earbuds får också följa med och används när jag gymmar/springer.
Frugan fick ett par Bose 700 men gick tillbaka till QC35II för hon tycker de sitter skönare. Ena sonen avgudar sina Bose700.

De ända som enligt mig var en stor besvikelse var faktiskt Sony XM3. De har lyfts till skyarna av många. Problemet är väl att jag jämförde de med Nura…och då föll de platt.

1 Like

Tack Stefan !
Jag fortsätter med mina QC35II :wink:

Problemet för mig är att mitt huvud förvandlas till en kokande massa när jag har over ear-lurar på mig. Öronen blir hundra grader varma, och snart börjar huvudet att koka. Otroligt jobbigt. :frowning:

1 Like