Volvo synkar inte alla kontakter längre

Hej, testar här,nån kanske råkat ut för samma sak. Märkte att Volvon (2019 årsmodell) inte synkar över alla mina kontakter till bilens infotainment system (nej jag har inte Apple car play).
Problemet verkar ha kommit efter ios 13.inte första uppgraderingen, kanske möjligen någon efteråt.
Märkte det att genom att det saknas kontakter. Bland annat delar av familjen . Ni skulle hört hur jag svor på bilen när den inte begrep vem jag skulle ringa. :grinning:
Inte så konstigt när personen saknades.
Jag har testat att glömma telefonen i Volvon, ta bort anslutningen från telefonen och synka om. Men det är samma sak varje gång. Dock med lite olika resultat beroende på vem eller vilka som får vara med på listan. Först trodde jag att det enbart var icloud kontakter som inte kom med, men google och outlook, men så verkar det inte vara.

Det mest anmärkningsvärda här tycker jag ändå att min gamla Bulldog76 kör runt i en ny finbil?!

I övrigt, ingen aning, säkert något som bara löser sig i en kommande uppdatering…

Nu är jag nog inte med (din gamla ? :slight_smile: :upside_down_face:
Jo, en xc60 av nyare modell är rätt nice faktiskt. :slight_smile:

Märkte precis att jag missat att uppdatera till 13.2.2, men det hjälpte inte heller… Inte är det väl lönt att kontakta Apple, eller hur får de annars reda på att problemet existerar?

Kör du Med eSIM?

Nej, det gör jag inte