Xiaomi växlar upp i Sverige med ny distributör

Från sajten:
https://teknikveckan.com/smartahem/xiaomi-vaxlar-upp-i-sverige-med-ny-distributor/


image

Med hjälp av distributören Gandalf fortsätter Xiaomi med strategin att verka genom distributör- och återförsäljarnätet framför egna butiker.

Gandalf är en lite mindre distributör jämfört med de största här i landet men betydligt större än East & West som fram tills nu varit ensam på marknaden. Dock är fokus mobiltelefoner så hur brett man kommer satsa på Xiaomis smarta hem eller om det bara rör sig om mobiltelefonerna framgår inte.

Via Computer Sweden.

Jag kommer ihåg när VDn på stället jag var anställd på hade köpt en dammsugarrobot, detta var 13 år sedan så väldigt tidigt. Han frågade om jag var sugen på en var på jag svarade, behöver inte har sambo sedan flera år, haha, male bonding

Snarare pig bonding?

2 gillningar

Damerna kör nog sitt motsvarande. Blir det matlåda nu för att ha råd med nya diorklänningen? Nej jag har sambo sedan flera år

Men du vet, feminism behövs ju inte för ni jobbar alla så bra för jämställdhet…

Försökte ofta få med mig tjejerna på lunchen för det är trevligt med lite blandat folk, men de valde nästan alltid matlåda. De är väl kanske mer ekonomiska, någon borde forska på det

Edit: ovan robotsnack var på en lunch

Pratar vi om varandra här?

Jag antar du antyder det var sexistiskt? Men det fanns ingen tjej med på lunchen. Fast hade nog dragit den ändå, beroende på person.

Herregud vad vi står långt i från varandra i människovärde @Anders_Malmgren :slight_smile:

Försöker du säga du är mer värd som människa, den var oväntad från dig. Men den säger ju hur ni ser på er själva och andra. Dubbelmoralen är fullständig

Nej jag syftade på hur vi ser på andra människor.

Men i min värld är jag givetvis betydligt mer värd än vad du är, liksom att du är mer värd än mig i din värld :slight_smile:

Jag skulle alltså inte offra mitt liv för dig, sagt i all välmening!

haha den där diskussionen har jag haft med maccan. Han blev stött när jag tyckte min katt var mer värd för mig än hans barn och jag skulle rädda katten först ur ett brinnande hus :smiley: Tycker det är rätt självklart, familjen går först

Hehe, jag skulle garanterat rädda Maccan framför din katt dock :slight_smile:

Tänker mig så här, vilka jag skulle rädda i en brand.

  1. Barn
  2. Fru.
  3. Lillasyster
  4. Mig själv.
  5. Föräldrar och övriga syskon
  6. Thor/Marcus.
  7. Anders Malmgren
  8. Sonens marsvin (Shh, säg inte det till honom att de inte är först).
  9. Anders Malmgrens katt - för att eventuellt sedan råka sätta mig på den, jag avskyr katter!

Men vafan, maccan är från Sollentuna katten från Östermalm. Klassamhället Esse, klassamhället!!!

Där har du trots allt en poäng! Gäller att föra eliten vidare!

1 gillning

Exakt. Skönt vi är ense ibland.

Vi hade nog gått bra ihop om det inte var för den lilla, lilla detaljen att du tycker alla är idioter :wink:

Där har du fel, 99.9% är idioter!

My bad!

1 gillning