Apple-uppdateringar (2019–2020)

Mysko, jag har testat allt jag har googlat fram, inget funkar. Får väl avvakta tills skarpa versionen kommer. Om det inte är fel på tangentbordet (hemska tanke)…

3 gillningar

3 gillningar

Även publik beta 7 ute!

2 gillningar

Lite lustigt att iOS 13.1 beta 1 släpptes nyss.

Nertagna igen.

Är dem?

Enligt Appleinsider iaf.

Ofasen, hann få ned dem och lyckades hitta lite nya godsaker:

1 gillning

Hann också med :cowboy_hat_face:

Det var ju väldigt konstigt att släppa 13.1 innan 13 är ute i skarp version. Men verkar blivit något fel.

Lite nyfiken… Nu har vi ju haft Dark Mode i ca. 3 månader… Va tycker folket? Är de på eller av?
Jag älskar det!!! :heart::sunglasses: Stänger bara av de ibland när jag är ute och solen ligger på… Annars always on!

Nu snackar jag om dark mode på det hela! Så trött på det och gått över på light theme. Kört mörkt i år och får faktiskt ondare i ögonen av det.

1 gillning

Kör dark mode på hela tiden - älskar det!

Kör dark efter solnedgång :+1:

Går lite off-topic här dock. Men har med det att göra lite. Två bilder, ett på ljust och ett på mörkt!

Färgerna är lite off i terminalen dock.

På hela tiden !

1 gillning

Bara på när jag sover så att jag inte blir blind om jag vaknar och tittar på skärmen.

Kör bara betan på iPaden och där är det på hela tiden. Lika så på AppleTV. Får se hur det blir på iPhone när iOS13 släpps i skarp version.

1 gillning

Har också alltid igång, både på iPhone och ATV, tycker det är mkt behagligare titta på. Otroligt bra grej :heart_eyes:

1 gillning