Apple-uppdateringar (2019–2020)

Skulle önska auto på dark / light i Mac OS. Precis som bakgrunden. + att kunna välja egna bg för ligth/dark.

Kika Vivaldi, den webbläsaren har löst det med tid. Tex byt tema kl 20:00.

Kör inte det. Gillar orginalet. :slight_smile: Kanske man ändrar sig i framtiden!

Det är något Zorin OS har löst på ett snyggt sätt. Går efter soluppgång och nedgång. Efter var man bor.

Jag gillar det. Kör dock automatiskt. Sen kommer det ju bli trevligare när apparna uppdateras med stöd för det.

2 gillningar

Verkligen!

Dark mode igång 24/7 :sunglasses:

1 gillning

1 gillning

Riktigt trevliga wallpapers som passar kanon i dark mode… :sunglasses: Jag kör den med lite gult i, älskar den…

Även publik beta ute nu.

1 gillning

Gjorda av AR7. :+1:t3: Följ honom om du vill ha snygga wallpapers. Släpper typ nya varje dag.

1 gillning

Tack

Jag tycker helsvarta bakgrunden är clean

Någon annan som sett att messenger äter upp batteriet på 13.1? Jag hade 3 minuter använt och 11 minuter bakgrund, vilket resulterade i 23% laddning sedan sista laddningen

Kivra is up and running :sunglasses:

3 gillningar

På tiden :sunglasses:

1 gillning

Nu på min iPhone är iOS 13.1 tillgänglig för nedladdning. Innebär det att det är skarpa 13.1 nu?

I princip ja. Det är GM versionen. Kan i sällsynta fall skilja mellan GM och skarp version.

Nej!

13.1 är inte GM… Beta 3 är den i…

1 gillning

Stod enbart ios13.1; ej beta x som det gjort tidigare. På Ipaden var det däremot ios13.1 beta 3