Är nya iPhone en revolution?

Låt oss hoppas :smiley:

Läste precis de där … haha …

Tja…
Jag kommer verkligen att bli förvånad om det stämmer :slightly_smiling_face:

Jaa :relaxed:

Alldeles för lösa rykten om fingeravtryck i skärmen. Helt övertygad om att kioskvältaren i år är kameran i övrigt kommer det vara same same. Nästa år däremot händer det mer.

2 gillningar

Helt me sig … men de vore ju första gången dom gjorde nå kul med en s modell , så ja tror de ”stora” nästa år blir 5g sen kommer godbitarna till 2021 , usbc , skärm qi pd mm

1 gillning

hoppas bara det inte blir en dramatisk prisökning…

Fascinerad av att tidningar som i övrigt kräver rätt starka bevis för en story skriver så lättvindigt om rykten i techvärlden.

4 gillningar

Äh… revolution blir det när den är inbyggd i kroppen… skärmen på ena eller bägge armarna, inbyggda högtalare i öronen, mikrofon i halsen/munnen och kameror som fotar det man ser med 100ggr zoom om man så vill. iMessage direkt från knoppen.

Det där är bara ett lopphopp i evolutionen!

1 gillning

Om de ska få mig att köpa en ny iPhone för typ 11.000:- ska det vara en tidsmaskin inbyggd

Ta ett par rejäla supar så kommer du imorgon börja minnas så sakteliga vad du du gjorde i natt…

Så du menar att Apple inte revolutionerar kameran i år :slightly_smiling_face:

Yup… och inget annat heller på någon av deras grejor :smiley:

Saxat från SvD: “Visserligen fick X-modellerna i stället en smart ansiktsigenkänning för att låsa upp mobilen. Den fungerar för det mesta riktigt bra. Men tekniken fungerar inte alls i en bil på natten eller på bio.”???
Funkar hur bra som helst i bilen på natten eller på bion och också i totalt mörker., både på iPhone och iPad.

2 gillningar

Jag är inte förvånad men i detta fall så är artikeln något av en rewrite på artikeln i Forbes, har du läst den ? Jag blir åtminstone mer osäker efter att jag läst den.

Eller hur, någon som inte har en iPhone X som skrivit nyheten. :roll_eyes:

Du skriver mer om Samsung än vad jag gör :slightly_smiling_face:

Den kommer rulla Android med en apple launcher…

you heard our here first folks!!!

Initialt reagerade även jag med ett fniss. Läste artikeln i Forbes och tänkte att det är trots allt år tre i cykeln efter X. Enligt gammal Appledoktrin ska något större komma. Så jag håller mina hästar till jag vet mer.