Bugg i AppleTV?

Om jag går in på Hemdelning och väljer Osedda så syns inte hela den nedersta raden. Otroligt störigt. Fler som har så?

Har en AppleTV4K. Kör den i 4K-upplösning. tvOS 13.3

bild

Jag har inte ens en “Osedda”, något jag verkligen saknar. Tidigare fick jag titta i iTunes, men det går ju inte nuförtiden. Hos mig finns bara “Senast tillagda”, “Filmer” och “4K och HDR”. Jag hittar ingenstans att lägga till eller ta bort dessa.

Samma sak om man går in i Senast tillagda - De nedersta syns inte.

Bugg? Designmiss helt enkelt.

Har du samma?

Hur är det möjligt från Apple?

Har någon påstått att dom är felfria?

Det var inte frågan.

Det var svaret på din fråga

Länge sen jag övergav hemmadelning för bättre alternativ. Designmässigt lämnade det en del att önska.

Som du önskar übertroll.

Hemmadelning har väl aldrig fungerat riktigt bra? Iallafall inte hos mig, problem med indexing och åtkomst.

Där är vi överens.

Nåt så litet men ändå så stort. :laughing:

Men det har faktiskt aldrig funkat bra, inte för mig iaf. Tur att det idag finns bättre grejer.

1 gillning

Funkat kanon för mig, dock denna bugg eller designmiss sedan tvOS13.

Men återigen då. Någon som har samma hos sig? :smiley:

Är ny på detta med hemmadelning.
Upptäckte hemmadelning till TV för några veckor sedan då jag börjat klippa ihop hemmavideos jag vill visa.

Hemma så kör jag "datorer-appen" på min TV4K , där får jag upp mina Hemmavideos att strömma på TVn i vardagsrummet.

Jag är på besök hos mina föräldrar och där vill jag visa några hemvideos på deras  TV4K.

Jag tänkte att jag kunde logga in som en användare hos dom och att det då skulle gå bra att dela via datorappen på TVn? Men får det inte att funka…
Är det kanske lättast att logga ut Pappa helt och sen logga in mig för att lyckas?

(Airplay funkar inte riktig bra här med så stora och långa filmer).