En första titt på SYMFONISK

Helsingborg/Väla. Strykande åtgång :wink: verkar vara fel på lagersaldona. De uppdaterades i vissa butiker nu på morgonen, men innan har det stått datum flera veckor in i framtiden. Finns fortfarande ett antal kvar av lampan. Bokhyllehögtalaren finns massor av.

Det känns som dom är lite mer förberedda denna gång och har tillverkat ordentligt med enheter. :thinking::+1:t3:

Inte IKEA som tillverkar utan Sonos. Dom är väl van vid att ha nog många enheter vid lanseringar

Vissa har ju jämfört att symfonisk inte står sig bra mot HomePod. Men hur är det med Google homes olika högtalare som ju finns i lite billigare prisklasser? :thinking:

Jag har det mesta - Bäst till sämst ur min musikprefens.

  1. HomePod
  2. Sonos Beam
  3. Google Home Max
  4. Symfonisk Lampa & Sonos One
  5. Google Home & Symfonisk bokhylla
  6. Google Home Mini
2 gillningar

Okej, så du skulle säga att Google Home högtalaren är ungefär likvärdig med Symfonisk Bokhyllan ljudmässigt?
Låter ju ändå rimligt utifrån prisen på dem :slight_smile:

Japp - båda är en bra köksradio men bjuder du hem till disco så blir det inte så bra :slight_smile:

Gött, tack för en bra lista!

Hmm är det Sonos eller Apple som IKEA samarbetar med…

HomePod bättre än Beam?.. Really??..

För musik ja - mer bas. För hemmabio nej :slight_smile:
Igen - helt enligt min musikprefens - HomePod är tex rätt sämst på bombastisk orkestermusik likt Star Wars-i tror.

Hmm…får plockaupp homepoden ur elektronikskrot lådan och ställa bredvid beam och testa.
Den hamnade just i elektroniklådan för jag tycker ljudet inte var speciellt imponerande.

Beam är ju långt ifrån superbra heller.

Försökte på @Esse men han var hård. Testar på dig med… :wink:

Va? Har du en Homepod du inte använder?? Sälj den till mig :smiley:

Jag bor i dubai så att få upp den till sverige tar längre än att du köper den från sverige.

Du kan väl flyga hit den? :wink:

:)… Vill nog behålla denna i tron på att den blir användbar någondag.

Jag visste att du innerst inne älskade Apple :wink::heart::apple:

3 gillningar

Touché!:heart_eyes:

hahahaa… I do not… Men den är ju snygg och NÅGONDAG kanske den går att använda på ett vettigt sätt.

Perfekt i badrummet ju!