Ett indonesiskt par döpte sitt barn till Google

Har 3 polare som heter Siri … finskor :relaxed:

Dags att köpa en trisslott, enda gången jag håller med Anders Malmgren :rofl:

Du har rätt en gång i livet!

Men samtidigt känner jag mig smutsig, måste nog gå och duscha…

2 gillningar

Det är kruger dunning-effekten som börjar avta, its a good thing!

Skulle vilka påstå att du är Dunning-Kruger-effekten (som den heter på riktigt) personifierad.
Citat” In the field of psychology, the Dunning–Kruger effect is a cognitive bias in which people mistakenly assess their cognitive ability as greater than it is.”

1 gillning

Har man hundratals nöjda kunder och projekt bakom sig som jag så kan man vara rätt säker på att man inte är ett offer för den. Men man ska alltid tvivla på sig själv, det är en bra grej. Så att man tänker till en extra gång. Tyvärr gör inte 99.9% det för de är idioter.

I vissa delar håller jag faktiskt med dig, under det där med att tvivla på sig själv.
Men bara för att man har lyckade projekt bakom sig(det har jag med) ger en inte rätten att bete sig hur som helst. Men jag tror att du är en vettig person innerst inne, som tycker om att reta gallfeber på folk med simpla/banala generaliseringar. Har man något innanför pannbenet så förstår man att allt inte är svart eller vitt…

1 gillning

Jag har som utgångspunkt att alltid vara charmant mot folk, IRL eller på nätet. Inte mitt fel man får snorkiga inlägg som man måste bemöta.

En god vän har en dotter som heter Siri men hon fick det namnet fem månader innan Apples motsvarighet gjorde entré.

Krasch där gick det glashuset sönder :rofl:

1 gillning

Jag har en moster på 80+ med det namnet.

1 gillning

Nej det har du inte, igår hade du som utgångspunkt att förstöra varenda tråd. Igår hade jag tid, nu har jag det inte och kommande veckan så vänligen bli mer konstruktiv, jag meddelar när jag har tid att moderera dina snedtändningar igen.