Funderar på, nä men satan va billigt

har nog bara aldrig sett homekit appen på macos

Att inte dex är större är väldigt märkligt… tycker det är skitgrymt

Det finns inget som motsvarar iPad Pro i Androidträsket.

2 gillningar

Saknar AirDrop varje dag och Bilder.app och dess synkronisering mellan alla enheter.

1 gillning

Kärlekskramar!

1 gillning

Med My phone så tycker jag det är jäkla smidigt numera.

men allt handlar väl om vad man är van vid

fan snackaru om ditt fyllo!??!

edit: Kramiz :heart:

Kan jag hålla med om. Men tänkte mer på funktionerna mellan apple å…de andra

tror jag lagut denna bild tidigare…men I rest my case.
SmartSelect_20200128-222952_Instagram

Att de tar ansvar för mjukvaran på ett sätt ingen annan mobiltillverkare gör :slightly_smiling_face:

2 gillningar

Det kan jag förstå men kan inte låta bli att fråga om det även gäller IOS13 :wink:

Buggarna e ju snart borta :rofl:

Förklara, ge gärna exempel.

IOS13 är ett bra exempel på hur det går när man bestämmer sig för att kränga en ny lur ett visst datum. Man bör nog lyssna lite mer på utvecklarna istället för kamrererna. Men, ”sådan är kapitalismen” :slightly_smiling_face:

Att man hösten 2019 släpper uppdatering till en 4 år gammal telefon. Må så vara att detta var en ”strippad” uppdatering angående funktioner. Men, det finns ett säkerhetstänk som jag undrar om någon android tillverkare kommer i närheterna av. Överbevisa mig gärna :slightly_smiling_face:

Den uppdateringen. Var det en säkerhets uppdatering endast?.

Kan hålla med om att uppdateringarna till Android telefoner varierar enormt. Många anser de är eol efter 2år och slutar uppdatera tyvärr. Men vill minnas att kritiska säkerhetsluckor uppdateras på äldre lurar också?

Android tillberkare är en knasig term, Det finns bara en tillverkare av android… men flera telefoner använder android.

Sedan kan man ju dra till extreme case och säga första Android lurarna som kom faktiskt kan köra senaste Android. Lite som en >10år gammal pc kan köra win10

edit: Hur länge fortsätt apple att uppdatera äldre versioner av macos?

Fast det finns ju inget liknande på Android-sidan.

Nu vet jag inte om det är ändrat i IOS men Android behöver inte uppdateras i grunden för att nya funktioner skall kunna implementeras. Android så skiljer man på uppdatering av OS och säkerhetsuppdatering. Tex så får Samsung S7 som kom mars 2016 fortfarande kvartalsvisa säkerhetsuppdateringar. Jag kör Pie / One UI 1.0 på min Note 8 och 10 / One UI 2.0 på min S10e. Märker ingen skillnad men från före One UI till One UI markant skillnad

hmm… nej inte inbyggt, utan man får använda appar

edit: just google files tycker jag blivit jäkligt starkt

Tänker flödet Jag-tar-en-bild-med-mobilen-och-sedan-öppnar-upp-samma-app-på-datorn-och-fotot-är-där-utan-att-jag-behöver-göra-något-alls.

1 gillning