Kia E-Niro - En rimligt prissatt elbil med rimlig distans

Men nu styrs uppenbarligen samhället av idioter ur din synvinkel så då får du gilla läget eller helt enkelt avyttra dig från samhället.

Vi kan liksom inte ha ett inlägg per post där Anders Malmgren konstater att att 99% är idioter.

Om du vill så kan vi skapa en särskilt tråd där du kan skriva ett nytt inlägg om dagen på det ämnet, det är helt ok.

1 gillning

2 posts were merged into an existing topic: Allmänt dålig stämning

Det är så otroligt tråkigt att dessa plingade och surrande ljud kommer att fylla gatumiljön. Jag kan på ett sätt förstå synskada som bevisligen har det svårare än andra att se bilarna… Men å andra sidan får man ju som förare vara lite mer uppmärksam när man kör elbil. Jag har en laddhybrid(5,5 år) och det har hänt ett par gånger att fotgängare som går i bilens färdriktning helt plötsligt viker ut framför bilen. Då farten varit låg har det inte varit några problem att stanna.

På parkeringar och ibland i vårt kvarter har jag fått sätta igång bensinmotorn för att få folk att gå åt sidan. Ibland ser det ut som de håller på att dö av chocken att a en bil just bakom hälarna…:rofl:

1 gillning

Malmös stadsbussar har en rejäl tuta men sedan har de en liten ringklocka som låter som gamla tidens spårvagnar typ. Ett positivt ljud som lyder “Här kommer jag och jag vet att du inte såg 15 ton buss då den kör på el men nu går det bra att flytta sig pretty please” :slight_smile:

Snart kommer ID “that changes everything” :wink:

Darwin är sorgligt underskattad nuförtiden :confused:

2 gillningar

Ja ska beställa en buzz den 9 maj :cowboy_hat_face::yum:

1 gillning

Vilket år ?

I år o leverans 2021

Du får.nog nöja dig med.en vanlig ID :wink:

1 gillning

:wink: