Kivra - Samla dina kvitton

Kanske !!! :joy:

1 gillning

Jag använde ICA-kortet som vanligt, men betalade med Apple pay.

Självscaning och sedan betalning med apple pay

2 gillningar

Ica !!!

2 gillningar

Fick precis det mailet jag med. Det verkar som möjligheten att få kvitton till Kivra rullas ut för jag har då inte fått några kvitton till Kivra än när jag handlat hos Ica

1 gillning

Sist jag handlade på ICA funkade det. Men jag har inte fattat var det tog vägen…:roll_eyes::flushed:

Om du menar vart du hittar kvittot så har du dom i Kivra under kvittofliken :+1:t3::v:t3:

1 gillning

Ska handla sen o undersöka :relaxed:

1 gillning

Har funkar i en dryg vecka för mig. Smidigt!

2 gillningar

Samma här. :+1:

1 gillning

Vad är nyttan med att spara kvittot på en limpa och en mjölk t e x?

3 gillningar

De ju de som e grejen , du behöver inte tänka :joy:

1 gillning

Jag är helt med på saker med garanti t e x att det är bra att samla hos Kivra men vanliga matkvitton vill man ju glömma illa kvickt. :joy::joy:

Ingenting egentligen. Men istället för att skriva ut en papperslapp så är det ju bra för miljön om inte annat. Ica skriver ut 670 miljoner kvitton varje år.

1 gillning

Det köper jag ju att slippa skriva ut det men efter ett par år kommer det ju att samlas så mycket kvitto som man aldrig har någon nytta av.

Aha, så långt ned på skärmen hade jag inte tittat…:sweat_smile:

Det går att radera kvittona i Kivra, eller skicka ett speciellt vidare. Det kommer nog att bli nedlusat med ICA-kvitto, ja. Men den gång man behöver ett kvitto till något med garanti får man ladda ner det från Kivra till någon annan digital plats.

1 gillning

Man får väl radera typ ICA någon gång då och då. Inte så ofta man går tillbaka med falukorven 7 månader senare och hävdar konsumentköpslagen…:sunglasses:

Så man kan inte komma in på ICA med mulltoan efter ett par veckor och hävda att korven var skämd? :joy::joy:

Jag har köpt en Ergorapido, Audio Pro T3 och en spade på ICA bland annat. Bra med kvitto där :slightly_smiling_face:

1 gillning