Liverpool

alltså heeeeeellltt galet!!!. jag stog på rad 22.

1 gillning

Så du va där … tur vi skriver nu , för du lär ju ha lock för öronen än … :joy:

2 gillningar

sitter på flygplatsen å väntar på planet hem.
har jabra lurarna på så man får vila öronen…

ja… jag gick från puben till flygplatsen…#sliten

2 gillningar

Haha gött o grattis !!

2 gillningar

Från glamorösa Champions League till träningsmatch mot Tranmere Rovers på Prenton Park på torsdag kl. 20:30.

Matchen visas på Viasat Sport Premium och Viaplay.

2 gillningar

Äntligen börjar säsongen rulla igång, även om jag nästan tycker synd om alla spelarna i truppen, som spelat hemma i Sydamerika, i Afrika och på andra ställen. Men men, de har ju bra betalat för att göra det :slight_smile:

Skall vi, och detta kanske riktiga sig till alla som är lite intresserade av Premier League, snarare än till Liverpoolsupportrar? Skall vi dra igång en fantasy premier league (FPL) här på TV?

Fantasy Premier League om det inte redan kanske finns en?

det vore faktiskt en kul grej. Men känns som vi måste ha med >6 personer om en sådan grej ska fungera bra.

1 gillning

Harvey Elliott joinar Liverpool… Kul, men i mitt tycka kanske en konstig affär. Nu när Hendersson har börjat jobba mer på djupet är han riktigt bra… ska vi bara kasta det nu?..

Jag är med om intresse finns. Håller med @Stefan_Sandstrom om att vi måste vara några fler.

1 gillning

Jag mä

Mignolet lämnar liverpool… var väl ganska väntat kanske?

1 gillning

Sägs att Adrian, som är fri agent sedan han lämnade West Ham, kommer att ta hans plats.

Men vi signade ju en ny målis här om veckan…

hehee…ok då :slight_smile:
2019-08-05%20172712

Finns alltid ett intresse att diskutera PL, även för oss Man United supportrar :grinning:

1 gillning

Det gick inte så bra i går.

nej. … Men traditionen bör så loosar vi mot dem på bortaplan

Ser ut som om ni snart kan ta ut segern i förskott för den här säsongen.

nja… alltså vi är ju alltid sämst efter jul. Du minns väl senast?.

vore magiskt om vi kunde vinna PL denna säsong Så man slipper dina tråkningar :kissing_heart:

Ja, Blackburn har fortfarande vunnit Premier League fler gånger (en gång). :stuck_out_tongue: