Liverpool

hahahaha som sagt…

1 gillning

Det är fan bara Alison som lyckas med en sådan sak…

1 gillning

Grattis @Stefan_Sandstrom! Återupplivade din gamla tråd bara för att gratulera nu.

1 gillning

tack…känns så jävla gött :heart: :heart: :heart:

Troligtvis sportboll :expressionless:

1 gillning

Lite bitter måste man få vara som ljusblå men måste ändå säga att det är en sjukt imponerande säsong av Liverpool!

Och Leeds är på väg upp från Championship. Om jag inte minns fel gick de upp förra gången Liverpool vann ligan också.

1 gillning

oj… vilket minne. den kan jag inte svara på.

Jag minns det inte från 1990 (jag var 9 år då) men jag har läst det någonstans senare.

1 gillning

Det är tyst i den här tråden den här säsongen @Stefan_Sandstrom. :wink:

1 gillning

Corona-säsongen räknas inte :wink:

1 gillning

Hade helt glömtbort denna tråd. får försöka hålla den vid liv .

Finns väl bara två liverpoolare här på tv?

Närå
Dock kanske inte så högljudd sådan😁

1 gillning

lite nedtonade iår :(… eller efter vintern iallafall.

Har du tänkt på att de började spela dåligt när de böt träningsanläggning?

Fan vad man längtar tills man får stå i the kop igen

Precis… ingen vill minnas 20/21 ändå

1 gillning

Nä, men där sa du ngt!:thinking:

Bara att höra stämningen av fulla läktare längtar man ju efter, även om det så bara är genom tv-rutan! :sweat_smile:

För det kan ju vara aådana “skitsaker” som gör spelarna lite off…

Har du varit och sett dem live?

Absolut!

Yes, men det var lääänge sen, ett kompisgäng 20 åringar på den tiden. Men det var en blöt kväll​:sweat_smile::eyes:
Men ligger på wish-list o ta med grabben på en fotbollsresa, bara den här virusskiten ger sig snart

Ingen av mina 5 barn har intresse av fotboll. Äldsta tjejerna har gått med mig några gånger i sympati. Brukade försöka gå 5-10ggr om året.

1 gillning

Ajaj, finns ju aldrig några garantier där! :sweat_smile:Grabben lirar ju, och tycker det är skitkul! Så måste få med honom så han blir hoooked! :smirk: