Ni som är hemma på Samsung TV

Är dessa något att satsa på ? Priserna verkar intressanta :thinking:

Den nedre sektionen, Helt klart.

Här har du svaren på alla dina frågor :slight_smile:

“Gulle dig” @Esse :heart:

Så lite - köp Frame om du vill ha en snygg tavla och Q90 om pengar inte är ett problem :slight_smile:

1 gillning

Pengar är alltid ett problem :wink:
Verkar som att jag kan få en något bättre tv för samma pengar som de populäraste kostar :thinking:

Hur menar du?

Vad är viktigt för herrn?

Inte så värst hemma på tv. Idag har jag en Panasonic LCD från 2013. Gissar att rörelse inte är ett problem för någon modern tv för dessa pengar, det var något jag tittade på då jag köpte tv den gången.

Lite bättre svärta vore trevligt. Som jag förstått det så är qled bra i ljusa utrymmen vilket kan vara trevligt på sommaren. För övrigt så vill jag verkligen ha en tv med 2 tuners så man kan spela in en kanal och samtidigt titta på en annan. Ja, jag är hopplöst fast i linjär tv :relaxed:

Får väl försöka hitta någon butik som har q80 hemma vilket inte verkar helt enkelt, hoppas på el-giganten.

Hade vart kul om man kunde fått lika kraftig rabatt på de som kostar ungefär 15’ på prisjakt.

När det kommer till dagens OLED så kan du vara rätt säker på att svärtan är svärt :slight_smile: Där har QLED större problem, dock inga större bekymmer från Q70 och uppåt. Q90 är förstås bäst.

Misstänker att tryckfelsnisse tittade fram :thinking:

Freudanskt felskrivning hehe, nu rättat!

Jag skulle bara råda dig att inte köpa nått alls förrens black Friday är här!

Visst har du The frame hemma? Är rätt sugen på en sådan då min panasonic plasma börjat låta vid ljusa scener

Det har han, jag också - och vi har icke QLED-varianterna så det har inte samma svärta.

1 gillning

Har du den i konstläge när du inte tittar eller har du den avstängd?

Tror du att Q80r kan gå ner från 26990:- till under 14990:- ?

Absolut ingen aning men varje Black Friday bjuder ju på ett par trevliga prisdumpningar iaf :slight_smile:

Jo, och det är naturligtvis ingen slump att de just nu erbjuder dessa med kraftiga rabatter. Troligtvis har Samsung Sverige lite för många i lager :wink:

1 gillning