Nu har det hänt något med mina AirPods Pro!

Alla :slight_smile:

Kan vara sugen på att köpa ett sådant kit med alla storlekar om det är till salu :blush:

Skicka pm :slight_smile:

Någon annan som var intresserade ? Jag köpte 2 packet med s m l. Skicka pm om du är intresserad, jag har dom hemma.

1 gillning

Ni som köpt dessa toppar, är ni nöjda med dem och hade ni möjligen någon öronirritation med originaltopparna?
Funderar på att beställa…

Riktigt nöjd med mina. Sitter bättre och man behöver inte ha lika hög volym

Supernöjd med mina Comply pluppar. Hade också lite det problemet att dom irriterade lite efter längre användning.

Tack för feedback, det verkar som att både Comply och Aurik fungerar då.
Undersöker…

1 gillning

har du kvar dem?

Beställt ett trepack Aurik i storlek medium nu.

Fick hem ett trepack Aurik Large. De är för små, och låter därmed sämre än Apple original. * besviken *
:frowning:

Trist. Jag uppfattar mina aurik L som lite större än original L

Vilken storlek beställde du?

Large som sagt. Jag har mailat dem och frågat om det finns XL.

Visste att jag hade onormalt stora hörselgångar, men inte SÅ stora… De har väl blivit utnötta av alla inear-lurar… :thinking:

1 gillning

Jag vet inte vilken storlek jag ska ha. :sweat_smile:

XL finns inte.
Jag har ett trepack med storlek Large om någon vill köpa. Testkört fyra av dem i högst 5 minuter.
150,- känns väl rimligt, i princip halva priset. Finns att hämta i Borås, eller skickas mot porto.

:unamused:

Jag vet inte vilken storlek jag borde ha, kör M på mina AirPods Pro nu. (samma?) man kanske skulle köpa en packe med tre storlekar för att vara säker på att nån passar?
Kanske någon annan som har M att sälja så man kan testa?

Hade ett bra tag helt slutat använda ANC på mina pro, då det lät mer med den aktiverad än utan.
Bekväm som man är så har jag dragit mig för att åka och lämna in lurarna. Men nu tog jag tag i det och jäklar vilken skillnad i ljudupplevelse med ANC aktiverat nu. Innan lät det så jävla dåligt. Nästan som att man satt i ett flygplan hela tiden. Men nu är det tyst o skönt, bara ljudet från det man lyssnar på.

1 gillning

Jag är inne på mitt fjärde par AirPods Pro, har fått alla bytt på garanti vilket jag är väldigt tacksam för.

Mina senaste lät fantastisk i ungefär 3 månader, men sen blev micken och lurarna sämre och sämre, precis som i mitt originalinlägg.

Som svar på ditt inlägg: Ja, det är en grym skillnad när det låter som det ska vs inte!!! :slight_smile:

1 gillning

[Tror att frågan varit uppe tidigare men lyckades inte söka fram inläggen (alt. att det var på 99mac).]

Allt som oftast med mina AirPods Pro, typ varenda telefonsamtal som varat mer än 10-15 minuter så blir det störningar både för mig och för den jag pratar med (knastrar lite och glappar mycket med hög jämn frekvens). Tar jag ur lurarna och fortsätter samtalet på telefonen är allt perfekt. Är det någon som är med på vad detta är och vad lösningen kan vara?

Värt att notera är att jag har problemet även över FaceTime röstsamtal, så det har inget med telenätet att göra.

Har haft mina AirPods Pro 3-4 månader och problemet har varit där hela tiden.