Nu kan vi betala soppan med mobilen hos Circle K!

2 gillningar

Fail.

Jag vill inte ha ännu en app, precis lika lite som jag vill ha tusen och en appar för att betala parkeringen. Implementera contactless payment, annars är det meningslöst.

7 gillningar

Helt på din linje. Fattar inte grejen.

2 gillningar

Låter som samma/liknande lösning som ST1. Håller med er, men om man ser det som att bara använda mobilen och skippa fysiskt kort så har de i alla fall kommit halvvägs. Så att just skippa plastkortet får väl ses som ”grejen”. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 gillningar

Nej, de har inte kommit halvvägs utan bidrar ytterligare till samma dåliga upplevelse som vissa andra också bidrar till. Det är pga att vi har dessa halvmesyrer istället för att alla fattar och hoppar på contactless, som vi ändå måste springa runt med ett fysiskt betalkort.

Alltså…har folk fortfarande bilar som går på besin eller diesel?

2 gillningar

faktiskt. När jag laddar min bil så pluggar jag in den å går därifrån… på morgonen är den fulladdad.

1 gillning

Håller med dig om det fullständigt

Är Circle K:s lösning att du måste använda det fysiska kortet ihop med appen varje gång du ska tanka? Ja, då verkar denna lösning mer än värdelös och jag håller med dig.

Det gäller även spolarvätskan :wink:

1 gillning

Japp :white_check_mark: alla vill inte vara med o bidra till ett smutsigt framtaget batteri
Sen går dom där jävla skit-elbilarna tydligen inte i 110km/h heller verkar det som, fy fan, usch!
/elbilshatare

Varför hatar du elbilar?:thinking:

Onödigt diskussion som inte kommer leda någonstans
D bara är så av MÅNGA anledningar
Är du en av dom som tror det är så Otroligt Fantastiskt och sååååå miljömedvetet

Att köra elbil är fantastiskt! :+1:t3:

1 gillning

Är faktiskt grymt intresserad av att höra dina MÅNGA anledningar.

3 gillningar

tycker jag med… Men man får försöka respektera de som är rädda för förändringar.

1 gillning

@Stefan_Sandstrom du är en skön prick ändå bubbis :kissing_heart:

1 gillning

Detsamma hjärtat.

1 gillning

Jag har haft en hybridbil, en laddhybrid, två elbilar och ska hämta min Tesla imorgon. Aldrig mer fossilbil!
Att en elbil bara gör 110 km/t??? Det har jag aldrig hört, men det kanske finns någon typ stadsbil…?
Att inte elbilar passar alla är jag med på (svårt t ex med dragkrok), men för dem som accepterar det är det rena drömmen.

2 gillningar

Noll koll killen :rofl: