Nylanserad OnePlus 7 Pro seglar upp som en kameramobil av rang

Jävlar vad bakfull du ser ut!!!

2 gillningar

Frisk …

1 gillning

Mackan frisk :joy:

1 gillning

Ta en återställare för fan! :champagne:

REVEN (RÄVEN på stockholmska)
ELTTES (felstavning av ELITES)

1 gillning

Ja idag är man inte stark…

1 gillning

ROM står väl för read-only memory inte för hur mycket lagringsutrymme telefonen har, känns lite fel där?

@thor uppdatera sin artikel!

Nänä, det är informationen direkt från OnePlus, jag ändrar inte deras fel förrän de skickar mig en telefon och ett par riktigt stadiga gin & tonic

1 gillning

Helt rätt!

1 gillning

Du missade det tåget igår.

1 gillning

Så myyyys

Thor missar inte tåg, tåg missar Thor

Du missade helt klart något! Speciellt när @Esse fick in en latte och en trött famous grouse på ett av de 50 bästa drinkställena i världen :joy:

Tro mig, det kompenserades flera gånger om efter att du gick lagom till det var dags för barnprogrammen.

Så ni menar att jag missade när esse drack fulgrogg och Marcus somnade vid läggningen av barn? Låter som my everyday

@Esse, du säger att telefonen kommer i mörk-lila i videon, stämmer det? Inte hittat det någon annanstans och min fru blev lite intresserad nu :slight_smile:

Hej! Ja alltså den heter ju Mirror Gray.… men med lite fantasi är den väldigt mörkt mörkt lila :slight_smile:

Det räcker för att med någorlunda gott samvete övertyga min fru om att köpa den så att jag får pilla på den. Hon hör av sig om hon blir missnöjd :wink:

1 gillning