Revolut dyker upp i Apple Pay

Haha :slight_smile:

Hur fasiken använder man banköverföring? Står nått IBAN nummer… :thinking:

Överföra med kort verkar va max 5000 per dygn…

“Din hundring kan du skicka tillbaka till ditt bankkonto om du vill.”

Tar gärna emot lite tips på hur jag gör detta :slight_smile:

Man får ingenting gratis av sin svenska bank :wink:. Allting kostar pengar och köper man något utomlands (eller shoppar online) så tar bankerna stora valutapåslag. Dessutom kommer inte bankernas appar inte i närheten av Revoluts grymma app. En annan stor fördel är att du kan köpa och växla till kryptovalutor i Revolutappen.

Såhär gör du,

Klicka på betalningar → Banköverföring → Lägg till en ny mottagare. Sen skickar du bara :wink: enklare blir det inte.

1 gillning

Strålande :slight_smile:

Jag har trott att Apple Pay är inget jag behöver, inte sett någon riktig anledning till att använda det, men efter att ha provat idag med Revolut på både klocka och telefon och konstaterat att jag inte behöver kod oavsett belopp (200 kr om jag blippar kortet) så är jag omvänd. Smidigt.

4 gillningar

Bästa sedan skivat bröd! Används dagligen…

3 gillningar

bild

Shopping har aldrig varit så enkelt som nu :sunglasses::ok_hand:t2::money_with_wings:

2 gillningar

Nu är det bara mer pengar som behövs…

4 gillningar

Du vågade skicka in en bild på passet? :slight_smile:

tydligen :man_shrugging::rofl:

varför skulle jag inte våga?

Skicka in en bild på sitt pass till en firma utan att veta hur de hanterar datan och vars VD som enligt uppgift här har kopplingar till ryssland? Well… :slight_smile:

De går under banklicenser och har höga krav på säkerhet så inga worrys i det fallet.

1 gillning

Jag hade nog inte gjort de om jag var den 1a som skaffa det…

Ok, jag är lite mer cynisk när det kommer till passet.

Japp det är du :slight_smile:

Missuppgifterna lämnar man ju annars till de flesta länder vid entre.

1 gillning

Man skulle kunna säga att du passade på det erbjudandet!

4 gillningar

Hemsk göteborgshumor…frugan verkar tydligen smitta av sig på dig :slight_smile:

2 gillningar

Hur menar du?