Så påstås nya iPad Pro se ut

Så snygga!
När tror du “vanliga” iPaden får mer slimmade bezels?

Helst förra året! Nej men vi får hoppas att 2020 är året de går över till USB-C och FaceID på samtliga produkter!

1 gillning

Ja, verkligen. Sugen på en surfplatta sedan länge. Men en Pro för att slösurfa i soffan är lite overkill, men vill väldigt gärna få en slimmad platta med tunnare bezels och gärna FaceID och USB-C.

Nuvarande generation kanske du kan kamma hem på blocket eller liknande när den nya släpps annars. Kör den nu och det är en fantastisk produkt!

De som verkligen saknar bättre kamera på iPad får gärna ge tummen upp på detta inlägg. Personligen förstår jag verkligen inte nyttan med det.

Nä, ge mig en mini PRO :relaxed:

1 gillning

Är det vanligt att folk knallar runt och plåtar med en iPad? Skapligt jobbig att hålla stilla kan man ju tycka.

Tror det används mer i hemmamiljö och i olika yrken.

Wow!

Jag var på tjänsteresa långt bort i stan. En kollega använde sin iPad som kamera. Hela tiden. På olika möten, besök i fabriker och när vi var lediga. Först tänkte jag bara NEJ… Men sedan får man inse att var och en får skämmas för sig…:sunglasses:

1 gillning

Jag har sett asiater plåta med iPad, visst man får ju en bra display men det är fan snäppet värre än selfie stick att knalla runt på stan med. :joy::joy: