Stora polemiktråden (2019–2020)

Kan jag få en TL;DR på den?

På första stycket kan man köra Avpixlat-bingo. Du prickar in allt Nils. Tycker synd om dig som har en sådan hemsk och skev syn på världen…

3 gillningar

Haha där kom “problemet” med datorn igen :joy::joy::joy:
Har läst om detta från fem olika konton nu på Macworld och 99.se

1 gillning

Haha :zipper_mouth_face:

Dock borde den inte finnas … thats me … :man_shrugging:t2::zipper_mouth_face:

Men varför gömmer du inte den då? :slight_smile:

Den e gömd men de syns varje gång man skrollar ner o kommer längst ner o där ser alla olästa medl , går ej o få bort där - alla gömda olästa ser man iaf där …

Du är i vilket fall den sista som skall uttala dig om “Hemsk syn på omvärden”
Jag värnar om våra svenska flickor som med övervåld av flera stycken våldtas flera gånger i månaden och om svenska försvarslösa pensionärer som flera gånger varje dag rånas av gäng, ifall gamlingarna skulle göra motstånd är det bra att vara fler. Skulle svenska pensionärerna skada någon av rånarna när dom försöker skydda sig, då anmäls rånoffret för hets mot folkgrupp och rasism. Ingenting som en enda svensk bett om.

Statistik på det där tack. Eller är det något du läst på Fria Tider mm

Du ska nog ta och läsa på lite fakta innan du uttalar dig. https://www.bra.se/statistik/statistik-utifran-brottstyper/ran.html

Ser du … bockat i för o tysta men sen nederst dyker dom upp iaf … ja ja vet man behöver inte gå in o kolla , men bra störande att dom dyker upp där … kanske missat o bocka i nå …

Du Marcus. Jag förestår att din far har problem med sina brottsärenden som gäller invandrarna. Det är Löfven och hans Justitieministern som bestämt detta som inte en enda polis, eller svenska folket bett om.

Ser en avstängning framöver :joy::joy::joy:

1 gillning

Tänker mig att Nils är en bot gone wrong?

1 gillning

Jag ser bara ett fel här, har du blockat Leksaksbubblan!?

Kanske är föreslagna ämne undantaget från regeln?

1 gillning

Vet ej tänkte du visste … ja - nog med leksaker hemma behöver de inte här oxå :wink:

Som jag tidigare sagt är det samma tillvägagångssätt på andra forum. Börjar bra men sen spårar det totalt ur och slutar med personangrepp på allt och alla.

Det ska dock också sägas att samma BRÅ gick ut med resultat från undersökning gällande etnicitet på brottslingar och stor övervikt låg på utlandsfödda samt barn till utlandsfödda.

1 gillning

Länk tack så jag får läsa.
Men det förändrar inte faktum att det du upplever efter att ha läst på Fria Tider inte är fakta

1 gillning

Haha, du förklär din rasism med att du “värnar om våra svenska flickor”.

Så “alla” som rånar pensionärer är av utländsk härkomst? Källa på det tack (fria tider räknas inte)
Har du exempel på fall där pensionär som anmälts för hets mot folkgrupp när denne försöker skydda sig?

1 gillning