Svenska Urbanista släpper AirPods-insprirerade hörlurar

Låter för bra för att va sant :man_shrugging:t2:

Japp. Uppkopplad 5h till maskinen. Sen ska den kläs och sen ska man rengöra fisteln och sticka. Avslut på det så ca 6h 3-4 dagar i veckan

1 gillning

Fy så jobbigt, hoppas allt löser sig för dig :raised_hands:t3:

1 gillning

Tack :heart:

1 gillning

De låter ok, ungefär hälften så bra som AirPods - för ungefär halva priset :slight_smile:

Skicka din adress så skickar jag dem till dig så fort vi är klara med recensionen!

vänligen
/P

6 gillningar

Skall bli spännande att läsa testet från Peter.

Snacka om sågning :joy:, fatta hur bra airpodsen egentligen e !!

Ouch… Men samtidigt går det nog inte att förvänta sig så mycket för den prislappen. Jag har ju kört Sudios olika lurar och deras senaste True Wireless är faktiskt riktigt trevliga.

Jag är lite sugen på tolv. Kanske blir sådana när mina BeatsX har gett upp, fast egentligen hoppas jag på airpods med in-ear :heart_eyes:

Då är vi två som går och drömmer om ett par Airpods med inear :slight_smile:

Ja Sudio Tolv är betydligt bättre de föregående Nivå. Vet inte om du har sett denna recension vi gjorde på hörlurarna för ett tag sedan:

Det har jag, har för mig att vi diskuterade dessa i bubblan. Samtidigt som Tolv lockar med true så ser jag fördelar med att låta Beats hängs “ihopklickade” som ett halsband, otroligt smidigt att alltid ha dem till hands.

Ne de sant men som billigast kan kunde man ju få AirPods för 1500 … lätt värt för o slippa allt skit !

Tjena!

Fick du mitt PM? :smiley:

Yes! Kommer till dig nästa vecka!

:heart::heart:

Kärlek !

Kom inte förra vecka, eller denna :cry:

Hej! Recensionen drog ut på tiden men nu är den på G!

1 gillning

Blev lite orolig att PostNord hade tabbat sig :wink: Men då vet jag :heart:

1 gillning