Telenor först i norden med ny integration med Apple TV

Nej , jag kan se båda telefoni och TV abonnemang när jag är inloggade på hemsidan men ingen faktura utöver telefoni

Jag får kvartalsvis för både telefon och tv fast var för sig.

Det var det dom sa till mig först , att TV skulle komma per kvartal, men här är vi 9-10 månader senare och inga fakturor. Får väl räkna med en slut faktura på alla månader när jag säger upp det. Ordinarie pris på 840kr/månad är det inte värt för mig :stuck_out_tongue:

1 gillning

Inget kul när det genererar för stora belopp.

Värsta vore om fakturan hamnat fel och man får anmärkning med inkasso eller sånt , men det kanske är svårt att hända :neutral_face:

Fördelen med Telenors idiotiska faktureringssystem är ju att man kan gå in och kolla vad som ligger. Är det inget där så kan de inte säga att de har skickat något åt dig heller.

Att du får ett inkassokrav betyder inte att du har fått eller kommer att få en betalningsanmärkning. Det är först om ärendet går vidare till Kronofogden och om du varken betalar eller protesterar mot kravet som du kan få en betalningsanmärkning.

Bra att veta :smiley: Får logga in lite oftare och kolla

1 gillning

Risken finns ju om man inte är hemma , borde börja be någon kolla brevlådan om man är borta lite längre än 1 vecka typ

Det körs genom telenor. Lite krångligare men billigare. Kommer säkert att säga upp det när de ökar det till fullpris efter 12 månader.

Jag sparar 9:- i mån på min deal. Ser inte så ofta på HBO så det funkar för mig.

Jag var också inne på enbart Stream Sor + med då var man tvungen att ta bredband eller mobiltelefoni också Telenor för att få TV4 kanaler

Jag glömde att skriva i förra inlägget att jag även la till C more standard gratis i 6 månader.

Totalkostnaden se nedan.

Tv Stor med HBO Nordic

Bindningstid: 0 mån

Uppsägningstid: 1 mån

Månad 1 - 12: 299 kr/mån

Därefter: 399 kr/mån

Startavgift: 0 kr

Arris tv-box

Bindningstid: 0 mån

Uppsägningstid: 0 mån

Pris: 0 kr

C More Standard

Bindningstid: 0 mån

Uppsägningstid: 1 mån

Månad 1 - 6: 0 kr/mån

Därefter: 199 kr/mån

Summa

Engångskostnad: 0 kr

Månad 1 - 6: 299 kr/mån

Månad 7 - 12: 498 kr/mån

Därefter: 598 kr/mån

1 gillning