Vad gör ni just nu? (2019–2021)

Har varit och röstat så klart. I dag blir det även ett besök hos @Esse (IKEA det vill säga).

Hehe

Jag dricker kaffe och lyssnar på musik:

Kom upp sent idag och tänkte ge mig på något så kul som att städa efter. Vakna till först. Brukar ta några timmar!

Veckans grej hemma är visst hemmaodling så nu är vi på Hornbach och spenderar de sista pengarna vi har på kontot.

1 gillning

Rengör bilen och själen :heart_eyes:

image

1 gillning

Hemmaodling? :thinking::wink::stuck_out_tongue_winking_eye:

Bara legala substanser tyvärr så det kommer inte finansera några prylar!

1 gillning

Jag dömer ingen…

Gick och la mig vid 04-tiden och gick upp 05:55. Känner mig som ny med så många timmars sömn!

Håller på att tvätta och lyssnar på musik:

Dagen börjar bra! Hade Teknikveckan lite hicka idag? Hade 502 Bad Gateway när jag skulle in och spamma forumet! :wink:

1 gillning

Fick panik där ett tag när jag inte kom in i forumet :smile:

1 gillning

Vi fick slut på utrymme så var tvungna att utöka det, @lucasmkommer behöva fixa några grejer till under dagen så kan gå ned en gång till men förhoppningsvis inte så länge :slight_smile:

4 gillningar

Preppar kvällens middag, är inte mycket för färdiga hamburgare men har än så länge inte blivit besviken på Icas och Holy Smokes samarbete :slight_smile: Inlagd gurka och lök och färsk majs som ska ut på grillen.

Sen har jag slungat en egen mayo som jag gjort en hamburgedressing på som innehåller svartpeppar, tomatpuré vitlök, lite bostongurka, tabasco och amerikansk senap.

4 gillningar

Står i ösregn, tur man e vattentätt nuförtiden :sunglasses::joy:

Kollar på YouTube. Funderar på om denna skulle kunna vara en bra pryl för alla smarta-hem-produkter som inte fungerar för @Thor? :grinning:

2 gillningar

Sett sista avsnitten av Chernobyl. Bra serie. Andra avsnittet var set bästa :smiley:

Hahahaha, jag har kollat på den där, riktigt sugen

1 gillning

Kollade första avsnittet, ångest

titta på andra avsnittet. Världsklass :smiley:

1 gillning

Börjat använda torrdräkt?