Vad gör ni just nu? (2019–2021)

Ska se vad jag tror är sista avsnittet nu, är faktiskt en av de bästa miniserierna jag har sett. Fruktansvärt bra fångat man sitter och har ångest i varje avsnitt.

Edit 4:e avsnittet var det så ett kvar sen! Kul att fares fares dök upp i serien också :slight_smile:

Den där va ju as cool.

Är det fem avsnitt totalt? Fick för mig det var fyra? Mycket bra serie och andra avsnittet är fortfarande det bästa tycker jag :smiley:

Japp fem! Annars var det ett extremt märkligt slut i avsnitt fyra :stuck_out_tongue:

Wohooo!! Tänkte att man själv fick koppla slutscenen med den första scenen, lite djupt :wink:

Haha =)

Sista? Det är väl ett kvar av 5.

Ja! @Marcus_Attefors sa det! Fick för mig att det bara var fyra, men blev glatt överraskad :smiley:

1 gillning

Kan verkligen rekommendera podden Chernobyl där Craig Mazin som ligger bakom serien intervjuas efter varje avsnitt.

1 gillning

Finns även två bra dokumentärer på Amazon, Chernobyl café och sen 30 years later. Väldigt intressanta!

1 gillning

Jag hade svårt för själva serien Chernobyl. Tvärstopp på den. Jag brukar gilla liknande serier annars. Kom inte igenom första avsnittet ens :confused:

Chernobyl är en av det bästa serier jag sett. Hoppas även sista avsnittet håller samma klass nästa vecka.

1 gillning

bild

Köper kvällsfika :sunglasses:

3 gillningar

Ska precis hugga tag i denna snygging!bild

7 gillningar

Har precis sett Rocketman. Mja…

Fastna på denna kanalen … sjuuukt , men hon vill inte sluta äta … :man_shrugging:t2:

1 gillning

Poddmys! bild

2 gillningar

Men fyfan! :joy:

bild

Dricker bira och myser :sunglasses:

Mm :unamused: