Vad gör ni just nu? (2019–2021)

Likadan som din kontroll?

bild

Det beror på lite. En tokvarm sommardag luktar furan inte så gott som den annars kan göra. Bäst är nog att såga gran när det är rått och blött ute. Då tenderar det att lukta nyrivna morötter :joy:

1 gillning

Varför ändra på ett vinnande koncept. Fjärrkontrollen till TV läggs i lådan direkt och är ett minne blott.

2 gillningar

Redan gjort :slight_smile:

1 gillning

Jupp, fast min är vit plast. 3 nedre knapparna är helt onödiga.

1 gillning

Jag använder mig av en nu ganska gammal Harmony One för att styra hela anläggningen. Den fungerar fint, batteriet är bytt (fanns hos Kjell), men den är ju som sagt inte så ny längre. Har inte sett några nyheter på multifjärrar på flera år.

Använder inte “folk” sådana längre? “Folk” kanske bara har en TV och någon/några multiroomhögtalare nuförtiden. :thinking:

Jag ser allt via Apple TV:en så behöver ingen mer fjärr än den så den styr även av/på på tv och ljudet på beamen.

1 gillning

Sitter på kontoret och drömmer mig hem till tv’n, klockan går sakta idag.

4 gillningar

Snart Marcus, snart får du gå hem. :heart_eyes:

Får nöja dig med en clean o soft station e tag till då :relaxed:, va jobbar du mä där då ?..

Jag är killen man rycker i om man har problem med datorn :slight_smile: Hela bolaget (nästan) kör Mac så det är lite himmelriket!

1 gillning

Satan va kul !! :+1:t2::+1:t2:

1 gillning

Ses 2020 :sunglasses: nu semester :man_dancing:

4 gillningar

Vad är det för spännande låda bredvid högra skärmen?

Sitter och garvar så jag gråter åt den stackars förskolefröken som köpte utomhusfyrverkerier istället för inomhusfyrverkerier till julavslutningen :joy:

Sätt på ljudet och skruva upp lite innan ni klickar nedan.

Asså :joy:,- sparken nästa tror ja nog :face_with_raised_eyebrow::joy:

hur kan man köpa fel raket? :joy:

Hahaha jag döööör :joy::rofl::joy::rofl::joy::sweat_smile::sweat_smile:

Magiskt! :joy::joy::joy:

Det är en etikett skrivare, så inte speciellt spännande… :rofl: