Vad köpte ni senast? (2019–2021)

Får köpa det imorgon och testa!

Lite små pryttlar från aliexpress och en liten AC. :blush:


bild
bild bild bild

6 gillningar

Återkom med resultat så man vet ifall man ska anlita Classe. :slight_smile:

1 gillning

Då kom den äntligen, känns bra och ser bra ut. Kom med två påsar så man kan ta med extra stickproppar när man reser för att slippa adapter.

Sen får vi se om jag blir lika tagen av USB-C som dess fanboys. :rofl::rofl::rofl:

6 gillningar

Vart köpte du den?

Det var @marten som drog igång det hela sen ballade grabbarna ur, tror bara det var jag härifrån som beställde.
Marten’s teaser tråd

2 gillningar


Fick min idag också.
Synd bara att man inte har någon dator att ladda med den. Jäkla tullen.

5 gillningar

Då är vi två. Frakten tog ju en månad från Kina, min registrerades den 22/4 som inlämnad till transportör.

Jo, var inte direkt snabbt men antar att det är mycket som ska ut ur kina och lite begränsad fraktkapacitet.
Ska bli intressant att se när HyperDriven som jag också backade dyker upp.

Jag var lite sval till att backa flera produkter, det kom ju mail hela tiden. Ville gärna se att denna dök upp först.

Let’s see what all the fuss is about :wink:

8 gillningar

En ny Lekue :heart_eyes:

7 gillningar

Jag tog chansen. Var på jakt efter en usb-c som klarade 4K 60Hz till hemmakontoret. Lär bli lika försenad som laddaren tack vare Corona.

Klockarmband och strumpor. :joy:
bild

9 gillningar

Man får inte ha brådis. :rofl::rofl:

Jag e stolt över dig - som köpte !! Akta värmen bara , ja måste nog ha en oxå , men order tiden får mig o börja gråta … :joy:

1 gillning

Vilken jävla vacker karl du är !

1 gillning

Fick äntligen tagit tag i att dumpa den gamla plånboken och skaffat endast en korthållare.

bild

Läder, på Åhléns, 150 pesetas. Helt ok.

3 gillningar

Classes var alldeles för stora, kjell hade inte heller något så vettitusan. Hittade denna men tror inte det funkar heller PUMPNIPPEL QUICK LOCK 7 MM - Gelins KGK

På vilket sätt var de för stora?