Vem är ni? 🤔

Det där var kul att se. Kan inte påstå att du är dig lik :sweat_smile:

1 gillning

Man vill ju frottera sig med kändisar. :joy::joy:

I don't have any other interests outside of watches and photographing watches.

Var du sjuk den dagen du svarade på frågan eller är passionen för vaniljsås ett resultat av pandemin?

Gissar att vaniljsåsen är mer än ett intresse. Det är en passion.

4 gillningar

Det är inget intresse utan en del av vardagen. :joy::joy:

2 gillningar

Ingår i kostcirkeln?

1 gillning

Givetvis, organen ska smörjas. :joy::joy:

Long time reader, men inte blivit så mycket skrivande. 36 år, fru och två barn. Bor i Jönköping. Arbetar med Distribution/Logistik.

Är vad jag kallar "minimalist i teorin". I praktiken går det sådär att upprätthålla. De flesta teknik-inköpen det senaste har varit hemmakontor, barn eller smarta hem-relaterat. Av envishet håller jag mig ifrån Apple.

9 gillningar

41 år boendes i mellanstor svensk stad med fru och två barn, 7 och 9 år :family_man_woman_girl_boy:

På fritiden är jag gärna utomhus; tittandes på barnens fotbollsträningar och matcher, cyklar, skidar, är i skogen eller promenerar. Kollar även en del fotboll på tv och emellanåt någon tv-serie eller film. Snickrar och fixar också en hel del på vårt sommarhus byggt på 30-talet :house_with_garden:

Privat lever jag 100% i Apples ekosystem med början 2005 (iMac) och successivt iPod, MacBook, iPhone och iPad. I jobbet som ekonom är det PC som gäller.

Bor i lägenhet och har som sagt ett sommarhus. Båda boendena hopplöst osmarta men med planer att uppgraderas de närmsta åren :smiley:

16 gillningar

Har trillat in här på forumet då och då och skrotat runt, men aldrig kommit mig för att skaffa ett konto … förrän nu. Det är väl rimligt att jag tar mina första steg här genom att faktiskt presentera mig.

Uppväxt med Intellevision, Vectrex och Atari 2600 vilket väl säger något om min ålder. Gled vidare över till c64, Atari 520st och sedan Amiga 500 för att sedan bli helt uppslukad av min första PC.

Fortfarande biten av ett aldrig sinande teknikintresse och roar mig stundvis med spel på både Playstation, Xbox, Nintendo och PC. Jobbar inom IT, men inte hands-on. Har en liten studio (med några syntar och andra instrument) som just nu samlar damm eftersom jag funnit en passion i att skriva böcker (inne på tredje och har börjat mina trevande steg i riktning mot nålsögat hos några förlag). Bor till stor del i Apples produkter, men är inte på något vis religiös vad gäller det.

Hoppas på att bidra, om inte med specifik kunskap, så åtminstone med närvaro och glada tillrop.

17 gillningar