Video: Ambilight till alla med Philips Hue HDMI Sync Box

Misstänkte det.

Är påväg att köpa en Philips 934 till mancave.

1 gillning

Har en 854 och supernöjd med den.
AndroidTV är ju dock riktigt mög men för min del som kör allt genom AppleTV och Sonos så är ju TV bara en bildskärm.

jo tyvärr är FORTFARANDE AndroidTV jäkligt kasst… tragiskt de inte får fart på det.

edit: Jag misstänker stadia inte funkar på en android TV… … men vet faktiskt inte?

Det gör det ej ännu. Jag misstänker att Android TV kommer bli nice om ryktet att Google släpper en Chromecast med inbyggd Android TV snart.

hoppas det

@esse nu hängde jag inte med vad du editerade i min post?

Inte jag heller. :man_shrugging:

Länken.

Länken för också.

1 gillning

I feel violated.

Det löser två problem - folk kan faktiskt se vad du pratar om (alla är inte med i den hemliga gruppen för oss som älskar Ambilight) och dels så slipper vi slänga upp gigantiska banners om atros på forumet.

1 gillning

Hur ska man göra för att få en sån fin titel efter sitt användarnamn? Jag har ju uppat mitt patreonbidrag nu :innocent:

Fråga chefen :relaxed:

Jag svarade till chefen :wink: @Esse

1 gillning

Haha det är @Zop som sitter och leker med Stefans badge :slight_smile:

Jag? :innocent:

En fråga: utgår ifrån att de går med visst kan man köra den kopplad på utgående hdmi från förstärkaren och sedan vidare till tvn? Inte intresserad av att köra en separat app för att byta källa då förstärkaren löser de åt en.

Japp!

Jag har lite funderingar angående Sync Box, Ambilight och tv.

Hur kopplar man det hela för att få ut kraften från series X?

Tänker då, sync box, tv och xbox.

Från xboxen drar man då hdmi 2.1, men sätter man den i syncboxen, kommer då det fortsätta med 2.1 in i tvn?

Tvn har 2.1.

Var köper man dessa?