Apple Pay – rykten och förhoppningar

Ändå tomt på kontot varje månad … den 25 e …

1 gillning

Va? Aldrig hört om…

Tar alltid ett par sms lån den 24e :cowboy_hat_face::money_with_wings:

2 gillningar

:joy::innocent::raising_hand_man:t2:

1 gillning

:man_shrugging:t2::two_men_holding_hands:

1 gillning

Du har inte kört Nordea. Det skulle jag tro är det absolut bästa för de flesta.

1 gillning

Alla kan ju ha ett konto i den banken, det är ju inget problem. Hur resonerar du?

1 gillning

Stämmer !! Som ja skrev i ett inlägg längre upp ” förutom ” Nordea , om man inte har Nordea :+1:t2:

Men det är ju det jag vänder mig emot, “om man inte har Nordea”. Vad menar du med det? Alla kan skapa ett konto hos Nordea och därmed få tillgång till Apple Pay.

Haha fråga @Thor :rofl:

Visst kan man de ! Men då måste du flytta ditt löne konto dit mm o sen kanske flytta tillbaka de om du väljer att inte fortsätta med ha de som ditt prio 1 , om du tex har lån mm på en annan bank … där av e de enklare med några tryck för att tex skaffa St1 …

Snick snack, var får du det ifrån? Du bara hittar på massa saker.

Jag har lönekonto och bolån hos SEB, där jag var varit kund sedan länge. När Nordea började med Apple Pay skapade jag ett konto hos dem också, där jag då får tillgång till Apple Pay. Självklart inga konstigheter, det är bara att bli ordna ett konto där. Varför hittar du på saker som inte stämmer?

Danske bank har numera Apple Pay, äntligen…
Fick ett meddelande i morse när jag loggade in i appen.
Nu ryker Klarna, äntligen kan man kategorisera alla ”onödiga” inköp :blush:

2 gillningar

Got to have them all!:joy:

O hårda ord … sa bara att de var enklare att skaffa St1 än Nordea - om man nu inte ska ha Nordea som
Prio ett !! Följ dessa länkar o återkom
Sedan med vilken du tyckte var smidigast enklast när du använt dom …
https://prod.ocs.nordea.se/blikund/?x-crypt=EiA2LDVVOCQ

2 gillningar

Hårda ord? Nej, det tycker jag definitivt inte. Däremot hittade du på saker och presenterade som sanningar, vilket jag kommenterade. Jag förstår inte varför vissa tror att man bara kan vara kund i en enda bank, stämmer ju självklart inte.

För övrigt så var det enkelt att skaffa konto hos Nordea. Bara fylla i uppgifterna på deras site och sedan få kortet ett par dagar senare. Hur lätt som helst.

Varför du nu blandar in ST1 i denna diskussionen förstår jag inte. Det har inget med ditt påstående om Nordea, som jag kommenterade, att göra. Att bli kund på några minuter tycker jag är smidigt, oavsett hos vem man blir kund.

Oki :+1:t2:

Jag kör samma, lön och allt hos swedbank… Sen kör jag nordea också… Jag och sambon använder nordea idag som matkonto, hon har kortet och jag kör apple pay… :slight_smile:

1 gillning

danskebank_pr

Ännu en bank ansluter till Apple Pay

Danske Bank ställer sig till de banker som stödjer Apple Pay vilket gör att det nu finns ännu fler val för dig som vill lämna den fysiska plånboken hemma.

Utöver Danskarna finns det nu möjlighet att använda följande kort via Apple Pay.

  • American Express
  • Edenred (Ticket Restaurant-kort)
  • Klarna
  • Komplett Bank
  • Monese
  • Nordea
  • Revolut
  • Sodexo
  • ST1

Tack till Daniel Österberg.

1 gillning

Frågan e varför du har klarna och revolut oxå då :joy::zipper_mouth_face::innocent: