Är konkursen nu ett faktum för SAS?

Fick ett digert brev från konkurs domstolen i New York, USA. De ska tydligen ha en confirmation hearing och vi aktieägare har tydligen rösträtt. Fattar typ hälften av vad de skriver men de ska kanske slå i den sista spiken i lådan. Och jag som var så glad idag när SAS aktien gått upp 26,74%. :joy::joy:

1 gillning

Jag fick samma brev, från New York.
De gilla att skriva med CAPS LOCK på i brevet..

2 gillningar

Har också fått det och förstår typ endast det som står på svenska på sidan 13

1 gillning

Så långt orkade jag inte att bläddra. Måste kosta lite och skicka ut detta till alla aktieägare, hade ju varit enklare med en QR kod. :joy:

2 gillningar

Jaha, det var det som låg i brevlådan, glömde ta in det. Kostar ju mer att skicka det från staterna än vad aktierna är värda. :joy:

ja med va händer !!..? haha

kan inte ladda bilder längre ?..

Blev det inte klart i höstas att Air France-KLM gick in med över en miljard dollar för att ta över SAS?

Köpläge?

1 gillning

Ett tips är att klistra in texten i chatgpt och be om en summering/förklaring :slight_smile:

1 gillning

Japp, slänger in 100K. :joy::joy:

Här är första sidan.

1 gillning

Grymt, lätt 130K imorgon. Kör!! :rofl:

Bara att rejecta som dom storägare vi är.

Hade man köpt för 100K och de hade gått upp 30% så hade man ju aldrig blivit av med dem. :joy::joy:

De gick ju upp 26,74% idag men är fortfarande -91,98% så ekvationen är ju lite sådär. :joy::joy:

Nuförtiden är det svårt att förstå att de var värda 90 kr 2007 eller något sådant

Jag har 3000 st till ett värde av 164:- så det har hänt lite. :joy::joy:

Men flygbolag har väl sällan varit bra att investera i?

Minus 20 procent idag. Du skulle sålt igår :wink:

Fan också, förlorade lite drygt 30:- för att jag hade is i magen. :rofl::rofl:

Kanske går upp imorgon igen :blush:

Förresten är där någon som köpte Telia vid introduktion som har tjänat på det kan man undra