Nu blev jag riktigt orolig

Kanske bäst att understryka att det där inte betyder att du ska utrymma dig vid lunch på fredag..:joy:

Fan då! Jag som smög iväg och handlade helggodism

2 gillningar

Man smådrömmer ju lite om att göra så men det skulle bli jobbigt när man har 3 månaders uppsägningstid, man vill ju bara storma ut och aldrig komma tillbaka :grin:

En ex-kollega sa upp sig och gick till värsta konkurrenten. Han fick lämna på dagen trots att han jobbat över 15 år i företaget. :laughing:

Fick själv ett erbjudande om jobb hos samma firma, men som utvecklare kändes det inte bra så jag tackade nej. Och tur var nog det. :innocent:

1 gillning

Så den tidigare kollegan är inte kvar? :joy:

Har ni inte gemensam ekonomi?

Tänker hela tiden på mamma, är så komiskt för innan tänkte jag hela tiden på pappa.
Försöker distrahera mig med mitt datorbygge, sätter jag mig och målar kommer Lumi äta upp mina penslar och jag orkar inte ta ner honom från bordet hela tiden.

Hon ska till Sahlgrenska på fredag nästa vecka, fått samma läkare som hon hade förra omgången och har dessutom redan fått skriva på papper om operation.... vi vet dock ingenting. Men tänker inte vara naiv och tänka att "nä men det är nog ingen fara" för så var det absolut inte förra gången.

11 gillningar

Ett litet pris att betala för att slippa en heldag på IKEA?

Vettefan, hamnade idag på en heldag hos Mio, IKEA hade blivit billigare. :rofl:

Blev grundlurad. :smiley:

1 gillning

Jag har inget emot att strosa runt på IKEA. Vet dock vilket har det finns inom @Marcus_Attefors mot IKEA och diverse andra varuhus :joy:

1 gillning

Tänker på mamma som idag ska till läkaren och förhoppningsvis få något typ av besked så vi vet vad tumören innebär.

11 gillningar

Mamma har varit hos läkaren, hon kände och det verkar vara en som sitter på ett revben igen som förra gången.
Så mamma har blivit bokad för röntgen på tisdag och ska direkt efter så fort det går ha en tid till Sahlgrenska igen.
Känns som att det är samma sak som förra gången för 11 år sedan.

Är hemma från jobbet nu och önskar jag orkade göra något, måla akvarell eller vad som men har absolut ingen energi, lust eller inspiration.

12 gillningar

Fan vaknat med sån jävla ångest idag och jag vet inte riktigt varför.
Eller det kan vara vädret…. Känner mig mer instängd igen för vill verkligen inte gå ut i den skiten.
Men haft sånt tryck för bröstet de senaste dagarna allmänt.

3 gillningar

Tror 90% av Sverige känner så just nu, det förbannade vidriga vädret och fåneriet med att ställa fram och bak klockor. I lördags satt jag ute i solen och drack öl och nu är vinterjackan och vinterskorna framme igen. Om det finns en vädergud så vill jag yxmörda hen. Må hen brinna i helvetet för all evighet.

2 gillningar

Tycker det verkar vara lite för varmt i helvetet med tanke på den här snösmockan, låt den jäveln frysa ihjäl på antarktis eller nåt istället :sweat_smile:

Ja det måste vara så, hade börjat komma mig ut på promenader med och beställt en ny löparjacka. Så kommer detta pisset…. Och sommartid, jävla påhitt.
Blä. :poop:

2 gillningar

Förstår det, jag vill dock ha konstant sommartid, men detta hattande... Blä.
Svårt att somna å kvällarna.
Du får helt enkelt spela lite mer Helldivers. :slight_smile:

1 gillning

Oh yes! Helvete vilket ös det var igår!

380 HE MM Barrage.. :rofl:
Gäller att inte vara på fel plats

Ja, får kanske göra det helt enkelt haha.
Varit för trött två kvällar men idag lär det kanske bli lite.