Så mycket kostar iPhone 11 Pro i Sverige

Alltid kul med dessa avundsjuka Samsuckare. @Pao är ett gammalt troll på 99mac som fått härja fritt.

2 gillningar

Rog 2 har två dagars batteritid enligt MKBHD…

1 gillning

Yippi jag är fri från 99mac :slightly_smiling_face:

Jasså?

99mac är nere. Klarade inte anstormningen med de resurser Teknikveckan tilldelat sajten… :wink:

1 gillning

Jag antar att du är ironisk :grin:

Tänk på att om du köper en note 10 så får du en samsung :woozy_face:
Man kan inte bara stirra sig blind på teknisk spec, bara hur Apple har fokuserat de sista åren på integritet gör att jag kan tänka mig att betala mer för en telefon. Sen har de massa annat också i deras ekosystem som gör att man får ett mervärde i en iPhone.

3 gillningar

Lägg av med personangreppen

Lägg av med falska påståenden.

Lokalt hos dig

Så att jag överdriver lite för skojs skull är det skäl med personangrepp? Det bevisar bara att du är meningslöst troll

Känns som att iPhone kommit ifatt årets telefoner - problemet är väl vad som händer i början av nästa år.

2 gillningar

Helt klart
Men jag är Note fantast ut i fingerspetsarna och är inne på min tredje nu. Dessa iPhone ser faktiskt riktigt bra ut med en matt baksida som inte är fingeravtryck magnet men en Note 10 plus är billigare och så mycket mer IMO

Överdriver? Du påstod någonting som var helt fel. Kom med fakta istället för att grina. Apple kom inte med någonting nytt idag, befogad kritik mot dom imho. Jag har använt Apple senaste 15 åren men det finns ingen anledning längre. Förutom att man är rätt låst i deras Eco system som jag förövrigt älskar. Synd bara att de inte kan steppa upp och visa vägen som de gjorde förr!

Grabbar, nu slutar vi bråkar!

Låt oss göra det i podden i stället :wink:

2 gillningar

Enda anledningen till byte av min X skulle vara bättre teleobjektiv. Måste se tester först hur bra det är. Annars har jag lite svårt för 3 ögon på baksidan. Det är inte snyggt. Ser lite läskigt ut. Vet inte om jag skulle våga sova med den intill mig på natten.

Kom igen nu grabbar. Tagga ner!

2 gillningar

Nu har jag gjort ett inlägg med :slightly_smiling_face:

Inse att man numera köper telefon som man köper dator.

Alltså, man köper en ny enhet när den nuvarande inte räcker för det man behöver den för. Inte för att uppdatera till senaste lullull varje år.

2 gillningar