Så mycket kostar iPhone 11 Pro i Sverige

Lägg av nu. Jag överdrev på skämt och du kommer med personangrepp. Jag behöver inte komma med några fakta utan det har du redan fått genom keynoten. Jag tror inte för fem öre att du är/varit Apple användare.

Ha…du lyckades inte hålla ditt ord. Inte trodde jag att du var så vek :wink:

Stänger tråden om ni inte alla slutar nu.

Nja tycker du det
Kameran möjligt men ingen utveckling av snabbladdning och lagringen fortfarande 64 GB som insteg

Tyst från herr @Marcus_Attefors, tycker han får bestämma om det här var något att ha eller inte :slight_smile:

Han sitter och gråter i podden nu :wink:

Haha! Sorry! Ta gärna upp att Apple inte ens löst touch ID under skärmen! “Improved FaceID” men inte mer än 2 sekunders prat om det innebär knappast någonting nytt på riktigt! :joy:

Haha, hälsa! Sörjer han den uteblivna runda klockan?

Jag är vek för din skull min käre adversary :slightly_smiling_face:

Varför lösa något som är underlägset Face-ID? Touch-ID är dött och begravet i dess nuvarande form. Apple har högre säkerhetskrav an andra tillverkare. Se dom klarar inte ens av att kopiera Face-ID

1 gillning

Det behövde du inte. Så lugnt och skönt utan dig :rofl::wink:

Apple var ju måste förr på att verkligen göra skillnad. Efter X och förra året så hoppades jag på ett större steg än detta. Flera andra tillverkare lyckas ju. Varför ligger inte Apple i framkant längre? De är ju t.om. efter redan nu. Känns surt att uppgradera sig men ändå inte vara innovative?!

Sen får man ju en Samsung också. En Skoda är även billigare än en BMW…

Dom satsar på mindre intrång i skärmen och fingeravtryckläsare under skärmen
Potato / Potatoe

Vad surrar du om? Face ID var kul när det kom men det är knappast optimalt. Face ID som hade fungerat ur flera olika vinklar hade varit bra och om det fungerade vid alla tillfällen t.ex. i solljus eller mörker. Hade de kommit med en touchid som funderade under skärmen hade det varit guld. Är nog fler som skriver under på det! Eller vad säger du @Marcus_Attefors?

Men en BMW brinner upp medan en Skoda funkar :slightly_smiling_face:

De vill tjäna pengar på sina användare
Sälja en ny lur med mindre uppdatering till lite högre pris

I ärlighetens namn är det du som surar :joy: Sant att Face-ID inte är optimalt i alla situationer men överlag så är det enligt mig bättre än Touch-ID. Det är snabbare och kräver inte att jag trycker på telefonen för att låsa upp den. Enligt keynoten så kommer Face-ID bli bättre i olika vinklar på dom nya, för du såg väl keynoten och observerade det?

Och det vill inte alla andra tillverkare? Om vi skulle gå igenom vilka uppdateringar alla andra kommer med så är det ändå skralare. Så inbilla dig inte att Samsuck gör något av välvilja för dig som användare.

Du missade totalt poängen. Läs om och försök igen :wink: