Så mycket kostar iPhone 11 Pro i Sverige

Note 10 plus förutom kameran och skärmen
SD kort 1TB
Två vägs laddning
Bättre snabbladdare upp till 45w och 30 min för en hel dag kraft
Förbättring på s-pen
Extrem screen to body ratio
DeX nu med PC läge
Mm mm

1 gillning

För mig är BMW lika med Samsung i ditt inlägg :slightly_smiling_face:

Ja det där sa verkligen mycket vilken revolution Samsuck har presterat…NOT.

Har testat Dex och det är ju verkligen värdelöst. Helt oanvändbart. Som leksak och gimmick visst.

Jag förklarar:

Skoda kan på pappret ha samma eller bättre specar på pappret än en BMW, men när du kör den märker du vilken skillnad det är.

3 gillningar

Note verkar ju vara en helt ok telefon med jäkligt bra skärm och kamera. Pennan tillför endel till o kunna skriva/rita/kladda enklare.
Samsung hade kunnat göra väldigt mycket med smarta hem ekosystemet i smartthings och även deras tv o vitvaror. Men ser inte att de kommer med något vettigt där på kort sikt. Jag tror de behöver koppla ihop sina produkter på ett bättre sätt och skapa mervärde i deras ekosystem.

Tänk att trollet ALLTID lyckas vrida diskussionen till en wish produkt.

Då är det ju tur att du kan få tag i en 64 GB iPhone för 14000 kr

Sticker det i ögonen att jag har råd? Värt varenda krona att få slippa ett leksaks os.

1 gillning

Fast du kan inte leta upp priserna märker jag.

Nja, det kanske gäller även standby. Men även användning. Video­uppspelning +4 som exempel.

Har ett par ggr varit med om att Face ID inte funkat under extrem sol, så knappast ett stort problem i verkligheten. I mörker så funkar det alltid klockrent.

2 gillningar

Exakt detta har jag varit med om. Ägare av undermåliga bilmärken komma in i Bmw forumet och försöka mästra. Precis som trollet :joy:

Jag får inte face-id att funka i mörker, kanske beror på att jag tagit av mig glasögonen :thinking:

Face-ID funger i mörker(för mig), i solljus, om man har extremt konstiga vinklar, med och utan glasögon, nyrakad och med fyra veckors skägg samt när jag rakade mig igen. Kanske inte ett svar till dig, utöver mörkret, men till andra som yrar om att Face-ID inte fungerar här och där.

2 gillningar

Ok, hur ljust är ditt mörker? Jag får det i princip aldrig att funka i mörker. I dagsljus klockrent.

Enda gången som Face-ID inte fungerar är när jag vaknar på en söndag och är ovanligt pluffsig i ansiktet efter lördagens bravader. :laughing:

1 gillning

Funkar klockrent i alla dessa scenarior för mig med.
Edit. Mörkret är just nu ett kolsvart sovrum.

För mig så kan det nästan vara helt mörkt och det fungerar.

Bara för att man är rik behöver man inte vara klok :slightly_smiling_face:

Va faan är det då för fel.