Teknikveckan frågar – vad ska du göra under påskledigheten?

Är på västkusten hos svärföräldrarna över påsk. På annandagen blir det en sväng till Gamla Ullevi för att kolla på fotboll. :slightly_smiling_face:

Därefter lämnar vi kvar sonen som får ha påsklov hemma hos mormor och morfar.

12 gillningar

Hårdtestar min nya Tapster ring på diverse ställen runtom i stan. Ramlade ju in ett påskerbjudande på 20% rabatt i mejlen för ett tag sen och tyckte att nu kan det vara värt med ytterligare en liten rolig pryl. Och se där, lagom till påsk ramlade den in. Smidig liten sak måste jag säga.

2 gillningar

Grattis :partying_face:

Man får gratulera :blush:

Nyss :blush:

6 gillningar

Underbart. Att se horisonten är något speciellt. Vilket väderstreck är det?

1 gillning

Ni får bevittna IFK Göteborgs första förlust för säsongen. :yellow_heart::heart::blue_heart:

1 gillning

Vi tog en minisemester i Stockholm och hyrde ett hus på Airbnb med @JonatanHenriksson och hans bättre hälft. De hade en bubbelkopp och bastu med så kvällen är räddad :heart_eyes:




10 gillningar

Ja härligt även det är kallt att bada :blush:
Rakt söderut faktiskt

1 gillning

Lycklig grabb :heart:

9 gillningar

Räknar med favorit i repris:

En av mina bästa fotbollsupplevelser. Första matchen på Nya Gamla Ullevi och med Snart skiner Poseidon. 20 grader varmt och 6-0 mot Djurgården.

Detta blir premiär på Gamla Ullevi för sonen också, hittills har han vara varit på Stora Valla.

Åh, en sådan härlig dag! Göteborg hade inte en chans även fast domaren hette Glenn.

Grattis :partying_face:

Menar du att alla inte heter Glenn i Göteborg :open_mouth:

1 gillning

Det krävdes en Glenn för att Djurgården skulle kunna vinna. :sunglasses::wink:

Ett onödigt rött kort av IFK.

Mycket onödigt! Och solklart när man ser tv-bilderna i efterhand.

Blev rivning av innervägg och tapet + grillpremiär. Däremellan rastning av barn.

1 gillning

Ser ut att vara ett riktigt schysst ställe :slight_smile: Var i Stockholm var det?

Ekerö!

1 gillning