TV-tjänst

Jag har detsamma men har aldrig kommit överens med Telenor Stream. Kör deras dekoder, DPlay, CMore & Netflix. Sen funkar Apple TV appen bra genom att den håller reda på vad jag tittar på så öppnar jag den är det smidigare och se nya avsnitt i DPlay & CMore den vägen.

Det är vi flera här som har så tänk på vad du säger och gör. :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

1 gillning

Kommer jag aldrig göra!

1 gillning

Jag har 250/100 uppkoppling och testade min ATV 4K som är ansluten med kabel. bild

1 gillning

4K modellen är snabbare :+1:t2:

Så det finns en speedtest app till ATV?

Ja alla som finns till iPhone kan du ha på atv oxå ( typ alla ) …

Japp, bara att ladda ner.

Beställt mobilt bredband ifrån Telenor, 708kr/månad för fri surf. Vilket jävla skämt. Får nästan hoppas de e sämre en mitt internet idag… @Cribe Fick samma router som du har, har du den i bridge mode?

Öppet köp hoppas jag!

1 gillning

Har länge tänkt släppa Telia till förmån för Telenor och deras familjeabonnemang där alla får fri surf och man har en bra, låg kostnad för abonnemanget. Skulle det bara vara jag och sambon som har abonnemang skulle det ligga på ca 360 kr / pers och månad. Skulle grabben till sist också få ett eget abonnemang så hamnar vi ännu lägre.

Telia har ett fri surf , men inget dom gör reklam för , 499 tror ja de va men de svårt o hitta på nätet , ring så fixar dom de på studs !:+1:t2::+1:t2:

Inte vad jag kan se.

telia

Och @Sevis, Telenors motsvarighet kostar inte 708 kr / mån vad jag kan se utan :

telenor

Wierd !! Ja säger ring , hade en polare som skaffade de för några månader sen :man_shrugging:t2:

Japp, kör bryggat till mitt Google mesh :smiley: har du testat vad du får för hastighet med de olika operatörerna hemma?

Sweet! E de svårt att brygga?
Nej inte testat…

Det är kostnad med router också.

14 dagars ångerrätt

1 gillning

Hej, du har plats 1234 i kön… Lägger på :man_shrugging: :rofl:

Nej, man styr allt via en hemsida

1 gillning