TV-tjänst

Härligt, d åbryggar jag den. Sen pluggar jag bara in min andra router. Så borde ju allt lira som vanligt sen. Vilken port på routern ska man använda när man bryggar?

Gå och ät lite med dig istället, man hör ju hör desperat du är. :joy::joy::joy::joy::joy:

1 gillning

Jag kör den i ettan :wink:

1 gillning

Kul, det hade jag inte tänkt på. Bra resultat för min 250/100 lina. Om det nu att de levererar vad de sagt enligt kontraktet…:roll_eyes::sunglasses:bild

I den andra routern sen då? Ska den in i wan där eller?

Hellre de än i tvåan. :joy::joy::joy::joy:

Nu börjar det märkas att det är många som har för lite att göra i dessa Coronatider…:grin:

3 gillningar

Jajjemen :smiley:

1 gillning

Suveränt.
Bridge mode, sen in i port 1 på Huawei, och wan på min andra router.
Tack För hjälpen.

Är det en gammal Kuro eller 507 XA/XD vi ser på bilden? :slight_smile:

Ja typ :rofl::champagne::clinking_glasses::microbe::joystick:

Bytte från Telenor Familj till Tre familj nu när vi blev 3 st abonnemang. Fick superdeal av Tre medan Telenor satt och gäspade. Har en kontakt på företaget hos Telenor, frågade honom och han sade att de jämför inte sig med Tre för de är billigast :slightly_smiling_face:

Jo men exakt. En Kuro. Det är orsaken till att jag ständigt funderar på att byta tv men alltid kommer fram till, varför då…? :smiley:

Bra spanat förresten…:+1:

Telia är absolut dyrast och bor man någorlunda i tättbebyggt område så funkar de flesta operatörer

Kuro Kungen av plasma :slightly_smiling_face:

De vet ja , har själv telenor !

Absolut men då har du ju ett minus. Tre.

I know, jag har haft en 507 XA men sålde den för några år sedan. Ingen tv klår den svärtan. Riktigt fin tv :slight_smile:

1 gillning

Telia Play finns inte för Samsung TV va? Surt att skaffa en apple TV till nya tv:n bara för den appen. Kör med en gammal skräpbox nu som jag blir tokig på

Har inte haft antennkabel på många år. Mest för att allmännyttan i Göteborg (kommunala bostadsbolag) stängde av detta, för ett gäng år sedan. Istället erbjöd de fiber in i lägenheterna, en gratis digitalbox, för de som prompt ville se aktuellt klockan 21:00. Själv har jag aldrig testat deras gratis-boxar.

Jag kör också med Apple TV4K (och en Apple TV4 och en Chromecast Ultra), och har inga problem med livekanalerna, varken via C More, Viaplay eller Dplay. För ett halvår sedan hade jag även Com Hem Play, plus tillhörande vita android-box (TV-hub) men den var helt bedrövlig, så det fick bli Com Hems app på ATV.

Även sporten (när det är sport) ser jag via ATV och C More, Viaplay. Dplay blir det fr om denna säsong, och det brukar också funka bra. Trots att det är 30 sekunder efter “live” :slight_smile:

Just det. Kör också kablat i vardagsrum, över wifi i sovrummet.