Vad gör ni just nu? (2019–2021)

Blev middag på Fridays, fullkomligt krig om enda bilen.

2 gillningar

Storasyster vann eller?:joy:

1 gillning

Oklart!

bild
Magiskt bra serie! Mandalorian

5 gillningar

SPOILERVARNING!

Som en klassisk matiné! Både bra och dålig på samma gång. Men det får hända något med Baby Yoda nu. Kan ju inte bara åka runt på olika ställen och “casha in”

1 gillning

Gillar man serien så gillar man Baby Yoda :heart_eyes: Om du inte läst inlägget så gör det :blush:

Kommer aldrig hända tyvärr. Varumärken släpps inte in i Unicode.

Nu ska vi inte vara vrång :rofl::rofl:

Packat och beställt taxi till 03:40…:sunglasses:. Liten semester på 22 dagar ligger framför oss…:desert_island:

3 gillningar

Vart ska ni?

Latin/Centralamerika. När så många(?) åker öster ut mot Thailand väljer vi rakt motsatt…:smiley:🏄‍♂

3 gillningar

Inte min favoritmorgon, uppe sedan 02:55. Arlanda terminal 2 öppnar inte butiker eller kafé innan första flyget boardar. Kaffe och en macka skulle sitta fint.

2 gillningar

Men va? Trodde alla öppnade i samband med första flight… dåligt! :rage:

Helt rätt! Vi har varit ganska mycket i Karibien och kollar just nu på att åka till Costa Rica, Belize eller Guatemala. Får se vad det blir…

1 gillning

Ingen öl innan 6:00 heller. :joy::joy:

2 gillningar

Är den verkligen det? Kul de första avsnitten när de byggde han lite, men avsnitt fyra kändes som ett halvkasst Knightrider/MacGyver (när de skulle rädda en by) avsnitt fem minns jag inte ens, sjätte har jag svårt få motivation att orka kolla på.
Kanske blir mer sugen efter sista filmen.

"Kan ju inte bara åka runt på olika ställen och “casha in” Exakt, börjar kännas som en trött 90-tals-serie som gick på eftermiddagarna

1 gillning

Nån får ta ett snack med Greta, ska vi verkligen ha de så här? :thinking::rofl:

Haha, ja jag har bara kommit till avsnitt 4 så jag lever fortfarande i illusionen att det fortsätter vara bra

Signalfel och totalt kaos idag i pendeltågstrafiken och efter en timme gav jag upp och jobbar hemma istället.

2 gillningar