Vem Ă€r ni? đŸ€”

HÀrligt, vÀlkommen till forumet!

Hur lÄngt söder Àr vÀster? :slight_smile:

VÀstra Götaland, rullar ibland i grann lÀnen.

ÖresundstĂ„gen? :slight_smile:

Nej, har dock utbildning för att köra dessa tÄg. :slight_smile:

Markus heter jag. 56 Är och bor i Norge. Har en förkÀrlek till prylar frÄn Apple. Camping, och smart bilar. Tack för inslÀppet. :wave:t2:

2 gillningar

Ännu en flykting frĂ„n 99.se, jag heter Matti och Ă€r född i början av 60-talet, kallar mig sjĂ€lv datagubbe dĂ„ det Ă€r ett av mina huvudintressen och mitt jobb sedan decennier tillbaka.

3 gillningar

VĂ€lkommen hit!

1 gillning

Gott nog!

En till som kommer frÄn 99.se
Fredrik heter jag och har hunnit bli 33 Är. Bosatt i Kristianstad och jobbar som miljöinspektör (kollega med @Ecke).

Diggar ny teknik, med viss förkÀrlek för prylar frÄn Àpplet :slight_smile:

2 gillningar

VĂ€lkommen!

1 gillning

Kim 32 Ă„r. Bor i Bangkok sedan 2016.
Jobbar som Engelska lÀrare för Kinesiska elever mellan 6 och 16 Är.

Förra Ă„ret bytte jag frĂ„n iPhone till android och Huawei. I Ă„r blev det en ny Windows laptop. FĂ„r se hur lĂ€nge det hĂ„ller


Älskar teknik, spel, hockey, öl och resa.

2 gillningar

AllÄ allÄ, Ida Blix heter jag och Àr 35 Är. Bor i lÀgenhet i Sollentuna med make och son. Vi har ocksÄ ett till barn pÄ g nu nÀr som helst, tvÄ tokiga katter och ett sötvattensakvarium med lite smÄfisk, rÀkor och snÀckor.

Älskar teknikprylar, Apple, Star Trek, katter, motorcyklar och Gotland (dĂ€r jag Ă€r född). Lever gĂ€rna det digitala livet, men verkligheten Ă€r inte fy skam den heller.

Hemma leker vi vuxna med hemautomation och har pga experimentlust alla röstassistenter man kan tÀnka sig. HÀlften av oss föredrar allting Apple (jag), medan andra hÀlften blandar hej vilt. Det funkar pÄ nÄgot sÀtt det ocksÄ.

Har under lÄng tid varit redaktör pÄ 99.se, men dÄ sajten lÀggs ned eller möjligen byter Àgare inom kort ska jag först och frÀmst vara förÀldraledig innan jag letar upp nÄgot nytt jobb.

16 gillningar

HĂ€rligt att du hittat hit.

Har varit hÀr rÀtt mycket redan innan, har ju trots allt haft som jobb att hÄlla ett öga pÄ den dÀr @esse, men nu har jag ett konto ocksÄ!

2 gillningar

Ida :heart::heart::heart:

1 gillning

NÀmen en Sollentunabo! Fasen va hÀrligt =) Har bott i Sollentuna mer eller mindre hela livet (och gör det Àn idag), sjukt att man aldrig har stött pÄ dig hÀr =)

Kul att du hittade hit =)

Tackar.

1 gillning

Jo, hörde att du bor hÀr i krokarna sist jag trÀffade Esse pÄ nÄgot event. Hamnade i kommunen för 10+ Är sedan dÄ min morbror var snÀll nog att lÄta mig hyra ett rum under studietiden. Numera bor jag i Sjöberg, tror inte det Àr mÄnga hundra meter till Danderyds-grÀnsen, men likavÀl Sollentuna :slight_smile:

HÀrligt! Sjöberg Àr trevligt! Jag bor vid gamla bilprovningen i de nyproducerade lÀgenheterna. Bilprovningen som lÄg i nÀrheten av malla silvferstolpes vÀg.