Apple Pay – rykten och förhoppningar

Kolla medl ska ja visa herrn - kan ju inte lägga upp screen video här …

1 gillning

Nu så :sunglasses:

1 gillning

I appen på mobilen.
Henskärm>glad gubbe överst till höger>pil höger Klarna kortret>pil höger Betalmetod och där finns en horisontal scroll-moj.

1 gillning

Hitta :sunglasses:

1 gillning

Jag har också ett Curve, väldigt smidigt. Dock accepterar inte ICAkortet det, jobbar på det…
Dock tar det en stund (oklart hur lång) innan Curve har uppdaterat vilket kort som ska användas.

Absolut, du dubbelklickar på sidoknappen så poppar kortet upp. Autentiseringen är redan gjord mha pin-koden du knappar in när du tar på dig klockan på morgonen.

dubbeltryck på kronan tar upp senaste appen, men dubbeltryck på sidoknappen aktiverar alltid apple pay.

Ja? Jag skrev ju precis detta tidigare i tråden?

verkar ha citerat fel, sorry! :wink:

edit* känns som att svars-funktionen är rätt buggig?

1 gillning

Har Komplett haft stöd för Apple Pay länge, eller är det bara jag som missat det ?
Ser att det finns med i listan på kort med stöd nu, och kortet verkar ha ganska schyssta cashback för er som söker det.

Om du använder det hos Komplett.

Så tjänar du bonuspoäng med kortet
4% på alla köp hos Komplett.se
2% bonus på alla varuköp på internet*
1% bonus på övriga varuköp

Max 500 bonuspoäng/månad och 2000 bonuspoäng/år.
Bonusen kan endast användas hos Komplett.

Ser rätt dystert ut med Apple pay och Länsförsäkringar. Fick följande svar när jag mailade och frågade när de skulle ansluta sig till framtiden och stödja Apple Pay:

"Apple har valt en samarbetsmodell som skiljer sig från andra Pay-lösningar på marknaden och vi kan inte ställa oss bakom den, så för närvarande har vi inga planer på att erbjuda Apple Pay.

Sen jag fick Revolut som stöder ApplePay känns Länsförsäkringars kort rätt passé.

Enig, kör också med Revolut

Översatt till svenska - vi är snåla och vill inte betala Apples avgift.

Sparkade precis (igen) på SEB och SJ Prio Mastercard. Tyvärr är de sega som sirap också… :disappointed:

Förklara för mig varför Revolut är så bra till skillnad från Klarna?
Försökt läsa mig till det men, hittar inget som säger något som inte Klarna har (som jag behöver iaf), men det är därför jag frågar, kan ha missat något.

Inte på något sätt alls. Men @ChatterDuck kan få försöka. :smile:

Men alla får inte tillgång till Klarna-kortet, kan bero på det. :wink:

Revolut är mest krångel och täcks inte av insättningsgarantin som Klarna, PFC m.fl. gör.

2 gillningar